נושא הטאבו: ניפוץ מיתוסים וחקירת היתרונות של אוננות

סיפורי סקס
614 מילים

נושא הטאבו: ניפוץ מיתוסים וחקירת היתרונות של אוננות

סיפורי סקס - נושא הטאבו: ניפוץ מיתוסים וחקירת היתרונות של אוננות

אוננות. זו מילה שלעתים קרובות גורמת לאנשים להרגיש לא בנוח וגורמת לתחושת בושה או מבוכה. עם זאת, למרות הסטיגמה הסובבת אותה, אוננות היא התנהגות טבעית ונפוצה שיכולה להיות בעלת יתרונות רבים. בפוסט בבלוג זה, נתעמק בנושא הטאבו של אוננות, הפרכת מיתוסים נפוצים וחקירת היתרונות הבריאותיים הפיזיים והנפשיים הרבים של מעשה זה שאינו מובן לעתים קרובות.

בראש ובראשונה, בואו נתייחס לפיל שבחדר – העובדה שאוננות עדיין נחשבת לטאבו בחברות רבות. כתוצאה מכך, ישנם מיתוסים רבים ותפיסות מוטעות סביב זה. אחד המיתוסים הנפוצים ביותר הוא כי אוננות נעשית רק על ידי אנשים שהם רווקים או יש חוסר שותפים מיניים.

זה לא יכול להיות רחוק יותר מהאמת. אוננות היא חלק נורמלי ובריא לחלוטין במיניות האנושית, ללא קשר למצב היחסים. למעשה, מחקרים הראו כי 95% מהגברים ו -89% מהנשים אוננו בשלב כלשהו בחייהם, ללא קשר למצבם המשפחתי.

מיתוס נוסף סביב אוננות הוא שזה יכול להוביל להשפעות פיזיות שליליות. יש אנשים המאמינים כי אוננות יכולה לגרום לעיוורון, אי שפיות, או אפילו להוביל לאי פוריות. עם זאת, אין ראיות מדעיות התומכות בטענות אלה. למעשה, לאוננות יתרונות פיזיים רבים.

אחד היתרונות של אוננות הוא שזה יכול לשפר את הבריאות המינית שלך. אוננות רגילה יכולה לעזור לאנשים להיות מכווננים יותר לגופם ולהבין טוב יותר מה מדליק אותם. לאחר מכן ניתן להשתמש בידע זה כדי לשפר את החוויות המיניות עם בן זוג. זה גם מאפשר אמצעי בטוח וללא לחץ של שחרור מיני, הפחתת הסיכון לזיהומים המועברים במגע מיני.

בנוסף, אוננות הוכחה כמפחיתה מתח ומקדמת הרפיה. כאשר אנו מאוננים, הגוף שלנו משחרר אנדורפינים, שהם הורמוני הרגשה טובה שיכולים לעזור להקל על המתח ולקדם תחושה של רווחה. זו יכולה להיות גם דרך נהדרת להירגע אחרי יום ארוך ולעזור עם נדודי שינה.

יתר על כן, אוננות נקשרה לשיפור כוח שרירי רצפת האגן. שרירים אלה אחראים לתמיכה בשלפוחית השתן, המעי ואיברי המין, ויכולים להיחלש עם הגיל או הלידה. אוננות רגילה יכולה לעזור לשמור על שרירים אלה שריריים ובריאים, להפחית את הסיכון לבריחת שתן ולשפר את ההנאה המינית עבור גברים ונשים כאחד.

אבל היתרונות של אוננות הם לא רק פיזיים; הם גם מתרחבים לבריאות הנפשית שלנו. אוננות הוכחה כמפחיתה חרדה ומגבירה את ההערכה העצמית. פעולת העינוג העצמי יכולה ליצור תחושה של שליטה והעצמה, אשר, בתורו, יכול להגביר את הביטחון ואת הערך העצמי.

לחץ כאן
זה יכול לשמש גם כצורה של טיפול עצמי ואהבה עצמית. בעולם שבו אנו מופצצים כל הזמן עם אחריות ומחויבויות, לקחת זמן לעצמך ולהתמקד בהנאה שלנו יכול להיות מעשה נחוץ מאוד של אהבה עצמית. זה יכול לעזור לשפר את מצב הרוח הכללי שלנו ולתרום לרווחה הנפשית שלנו.

יתר על כן, אוננות יכולה להיות כלי רב ערך עבור אנשים המתמודדים עם בושה מינית או טראומה. על ידי לקיחת שליטה על ההנאה שלהם ולחוות הנאה מינית ללא לחץ של בן זוג, אנשים יכולים להתחיל לרפא ולתבוע מחדש את המיניות שלהם.

ראוי גם להזכיר כי אוננות היא חלופה בטוחה ובריאה להתנהגויות מיניות מסוכנות. למעשה, מחקרים הראו כי אנשים המאוננים לעתים קרובות נוטים פחות לעסוק בפרקטיקות מיניות מסוכנות, כגון קיום יחסי מין לא מוגנים או קיום פרטנרים מיניים מרובים.

עכשיו, בואו נתייחס לטעות נפוצה נוספת – שאוננות מיועדת רק לאנשים ללא חיי מין. האמת היא שלאוננות יכולה להיות השפעה חיובית על חיי המין של האדם. על ידי חקירה וגילוי מה גורם לנו הנאה, אנו יכולים לתקשר את הרצונות והצרכים שלנו לבן הזוג שלנו, ובסופו של דבר להוביל לחוויה מינית מספקת ומספקת יותר.

חשוב לציין שאין דרך נכונה או לא נכונה לאונן. זו חוויה אישית ואישית לחלוטין. מה שעובד עבור אדם אחד לא יכול לעבוד עבור אדם אחר, וזה נורמלי לחלוטין. הכל עניין של למצוא את מה שמרגיש לך טוב ולאמץ אותו.

לסיכום, אוננות היא היבט טבעי ובריא של המיניות האנושית שיש לו יתרונות רבים, הן פיזיים והן נפשיים. הגיע הזמן לשבור את הטאבו סביב נושא זה ולאמץ את ההיבטים החיוביים הרבים של אוננות. אז אל תפחדו לחקור את ההנאה שלכם ולהתפנק בקצת אהבה עצמית. זכרו, מסיבה מסוימת קוראים לזה טיפוח עצמי.

בלוג סקס thatgirlwithherblog - מאמרים נוספים

סיפורי סקס

זנות: בחינה מחודשת של תעשייה עתיקת יומין סיפורי סקס - זנות: בחינה מחודשת של תעשייה עתיקת יומין

זנות, החלפת מעשים מיניים תמורת כסף או צורות תשלום אחרות, הייתה נושא שנוי במחלוקת במשך מאות שנים. זו תעשייה שהיא גם מרתקת וגם שנויה במחלוקת, עם דעות מוצקות משני צדי המתרס. יש הרואים בה סוג של ניצול, ויש הרואים בה חילופי דברים לגיטימיים ובהסכמה בין…

סיפורי סקס

חשיפת עולמן של נערות ליווי: הבנת מקצוען והשפעתן על החברה סיפורי סקס - חשיפת עולמן של נערות ליווי: הבנת מקצוען והשפעתן על החברה

נערות ליווי, הידועות גם בשם קורטיזנס, הן אנשים שנשכרים ללוות ולספק חברות ללקוחות לתקופה מסוימת של זמן. מקצוע זה קיים כבר מאות שנים, אך לעתים קרובות הוא לא מובן וסטיגמה על ידי החברה. בפוסט בבלוג זה, נעמיק בעולמן של נערות ליווי, ונשפוך אור על מציאות…

סיפורי סקס

לשחרר הנאה: מדריך מקיף לתנוחות מין בוויקיפדיה סיפורי סקס - לשחרר הנאה: מדריך מקיף לתנוחות מין בוויקיפדיה

escort 4 U,אסקורט 4 יו - פורטל מומלץ במשך שנים רבות, סקס היה נושא טאבו ומשהו שכמעט ולא דנו בו בגלוי. אבל עם עליית האינטרנט והקבלה הגוברת של ביטוי מיני, דיבור על מין הפך נפוץ יותר ואפילו מקובל. אחד הנושאים הפופולריים והמבוקשים ביותר באינטרנט הוא…