תפקידים לשעבר: מדריך מקיף

סיפורי סקס
686 מילים

תפקידים לשעבר: מדריך מקיף

סיפורי סקס - תפקידים לשעבר: מדריך מקיף

כשמדובר באינטימיות מינית, אנשים רבים מסתמכים לעתים קרובות על אותה שגרה או תנוחות שנוח להם. עם זאת, חקירת תנוחות מין שונות יכולה לא רק להוסיף תבלין וגיוון לחיי המין שלך, אלא גם יכולה לעזור לך ולבן זוגך לגלות רמות חדשות של הנאה ואינטימיות. עם זאת בחשבון, בואו נחקור כמה תנוחות מין פופולריות ויעילות שניתן ליהנות מהן על ידי כל המינים והנטיות המיניות.

1. עמדה מיסיונרית

התנוחה המיסיונרית הקלאסית היא עדיין אחת מתנוחות המין המועדפות ביותר עבור זוגות רבים. בתנוחה זו, אחד מבני הזוג שוכב על גבו ואילו בן הזוג השני שוכב למעלה, כשפניו אליהם. תנוחה זו מאפשרת חדירה עמוקה ומאפשרת לשני בני הזוג לשמור על קשר עין ולהתחבר רגשית. זה גם מאפשר גישה קלה לאזורים ארוגניים אחרים כגון הצוואר והשדיים.

2. דוגי סטייל

סגנון דוגי הוא תנוחה פופולרית המאפשרת חדירה עמוקה וניתן ליהנות ממנה על ידי זוגות הטרוסקסואלים והומוסקסואלים כאחד. בתנוחה זו, אחד מבני הזוג נמצא על הידיים והברכיים, ואילו השותף השני נכנס מאחור. תנוחה זו מאפשרת גירוי ללא ידיים של הדגדגן ונקודת הג'י, מה שהופך אותו למועדף בקרב נשים רבות.

3. תנוחת קאוגירל

תנוחת הבוקרים היא כאשר אחד מבני הזוג חוגר את השני, מולם. תנוחה זו מאפשרת לבן הזוג המקבל שליטה על עומק ומהירות החדירה. זה גם מאפשר גישה קלה לדגדגן, מה שמקל על בן הזוג המקבל להגיע לאורגזמה.

4. קאוגירל הפוכה

בדומה לתנוחת הקאוגירל, הקאוגירל ההפוכה כוללת אחד מבני הזוג צמוד לשני, אך פונה הרחק מהם. תנוחה זו מאפשרת חדירה עמוקה יותר וגם מאפשרת לבן הזוג המקבל לגרות את הדגדגן עם היד או ויברטור.

5. כפות

כפיות היא תנוחה שבה שני בני הזוג שוכבים על צידיהם ופונים לאותו כיוון. השותף החודר נכנס מאחור, מה שהופך אותו לעמדה מצוינת לחדירה עמוקה. תנוחה זו מאפשרת גם חיבוק ומגע גוף אינטימי.

6. 69

תנוחת 69 היא תנוחת מין אוראלי קלאסית שבה בני זוג מבצעים מין אוראלי זה בזה בו זמנית. זה מאפשר לשני בני הזוג לקבל הנאה בו זמנית, מה שהופך אותו לבחירה פופולרית עבור זוגות המעוניינים לרצות אחד את השני.

7. תנוחת הלוטוס

תנוחת הלוטוס היא תנוחה מאתגרת אך אינטימית בה שני בני הזוג יושבים זה מול זה, כשרגליהם כרוכות זו סביב זו. תנוחה זו מאפשרת חדירה עמוקה וגם מעודדת קשר עין וחיבור רגשי. זה יכול גם להיות שונה על ידי שינוי זווית הרגליים עבור תחושות שונות.

8. סקס עומד

סקס בעמידה הוא תנוחה שמציעה שינוי נוף ויכולה להוסיף אלמנט של ספונטניות לחיי המין שלך. אחד מבני הזוג עומד בעוד בן הזוג השני כורך את רגליו סביב מותניו ומאפשר חדירה עמוקה. תנוחה זו דורשת מעט כוח בפלג הגוף העליון, אך הריגוש והמאמץ הפיזי הנוספים יכולים להפוך אותה למרגשת מאוד.

9. מיסיונר שונה

עבור זוגות המעוניינים לתבל את עמדתם המיסיונרית, ישנם מספר שינויים שיכולים להוסיף טוויסט לקלאסיקה זו. לדוגמה, בן הזוג המקבל יכול להרים את רגליו למעלה ולהניחן על כתפיו של בן הזוג החודר, מה שמאפשר חדירה עמוקה יותר ושינוי זווית. בן הזוג המקבל יכול גם להניח כרית מתחת למותניו כדי להפוך את התנוחה הזו לנוחה ומהנה יותר.

10. ריקוד הלאפ דאנס

תנוחת הלאפ דאנס מושלמת לזוגות שנהנים מקצת משחק תפקידים ושליטה. בן הזוג החודר יושב על כיסא בעוד בן הזוג המקבל חוגר אותם, נותן ריקוד לאפ דאנס חושני. תנוחה זו מאפשרת גישה נוחה לדגדגן וניתן להעצים אותה על ידי שילוב ויברטור או כיסוי עיניים.

11. המריצה

תנוחת המריצה דורשת מעט כוח פלג גוף עליון מבן הזוג החודר. בן הזוג המקבל נמצא על ידיו ורגליו, עם מותניים מורמות. בן הזוג החודר אוחז ברגליו של בן הזוג המקבל ונכנס מאחור, מה שמאפשר חדירה עמוקה. תנוחה זו יכולה להיות מאתגרת פיזית, אך הריגוש והאינטנסיביות הנוספים יכולים להפוך אותה לשווה את המאמץ.

12. הבייגלה

תנוחת הבייגלה דומה לתנוחת הכף, רק עם טוויסט. בן הזוג המקבל שוכב על צדו עם רגל אחת מושטת בעוד בן הזוג החודר נכנס מאחור. בן הזוג המקבל יכול להשתמש ברגלו המושטת על כתפו של בן הזוג החודר לתוספת תמיכה ואינטנסיביות. תנוחה זו מאפשרת חדירה עמוקה ומגע גוף אינטימי.

חקירת תנוחות מין חדשות יכולה להיות דרך מהנה ומרגשת לשפר את חיי המין שלך ולהעמיק את האינטימיות עם בן / בת הזוג שלך. עם זאת, תקשורת והסכמה הם המפתח כאשר מנסים עמדות חדשות. הקפידו לשוחח עם בן הזוג שלכם מראש ותמיד הקשיבו זה לגבולות ולצרכים של זה. זכרו לשלב גם משחק מקדים ושימון כדי להפוך את החוויה שלכם למהנה ונוחה יותר. בעזרת מדריך מקיף זה, אנו מקווים שאתה ובן זוגך תוכלו למצוא דרכים חדשות ומהנות להתחבר וליהנות זה מגופם של זה. סיור שמח!

בלוג סקס thatgirlwithherblog - מאמרים נוספים

סיפורי סקס

זנות: בחינה מחודשת של תעשייה עתיקת יומין סיפורי סקס - זנות: בחינה מחודשת של תעשייה עתיקת יומין

זנות, החלפת מעשים מיניים תמורת כסף או צורות תשלום אחרות, הייתה נושא שנוי במחלוקת במשך מאות שנים. זו תעשייה שהיא גם מרתקת וגם שנויה במחלוקת, עם דעות מוצקות משני צדי המתרס. יש הרואים בה סוג של ניצול, ויש הרואים בה חילופי דברים לגיטימיים ובהסכמה בין…

סיפורי סקס

חשיפת עולמן של נערות ליווי: הבנת מקצוען והשפעתן על החברה סיפורי סקס - חשיפת עולמן של נערות ליווי: הבנת מקצוען והשפעתן על החברה

נערות ליווי, הידועות גם בשם קורטיזנס, הן אנשים שנשכרים ללוות ולספק חברות ללקוחות לתקופה מסוימת של זמן. מקצוע זה קיים כבר מאות שנים, אך לעתים קרובות הוא לא מובן וסטיגמה על ידי החברה. בפוסט בבלוג זה, נעמיק בעולמן של נערות ליווי, ונשפוך אור על מציאות…

סיפורי סקס

לשחרר הנאה: מדריך מקיף לתנוחות מין בוויקיפדיה סיפורי סקס - לשחרר הנאה: מדריך מקיף לתנוחות מין בוויקיפדיה

escort 4 U,אסקורט 4 יו - פורטל מומלץ במשך שנים רבות, סקס היה נושא טאבו ומשהו שכמעט ולא דנו בו בגלוי. אבל עם עליית האינטרנט והקבלה הגוברת של ביטוי מיני, דיבור על מין הפך נפוץ יותר ואפילו מקובל. אחד הנושאים הפופולריים והמבוקשים ביותר באינטרנט הוא…