אוננות: מבט אינטימי על הנושא

זנות
261 מילים

אוננות: מבט אינטימי על הנושא

זנות - אוננות: מבט אינטימי על הנושא

אוננות היא נושא שלעתים קרובות מתעלמים ממנו בחברה שלנו. בגלל שזה עדיין טאבו, גברים רבים מרגישים לא בנוח לדבר על המעשה הזה, וזה די מצער. עם זאת, זה לא צריך להיות ככה. בפוסט זה, נבחן מקרוב את נושא האוננות והשפעותיה על גברים.

מתי גברים מתחילים לאונן?

רוב הגברים מתחילים להתנסות באוננות כבר בגיל ההתבגרות, ועל פי כמה מחקרים, סביר יותר שבנים כבר גילו את המעשה עד שהם מגיעים לתיכון. למרות שזה נתפס לעתים קרובות כהתנהגות נורמלית, הורים עדיין יכולים להדריך את בניהם כיצד לגשת לפעילות זו בשלב מוקדם בחיים.

היתרונות של אוננות

אוננות היא כל כך הרבה יותר מסתם מעשה מהנה – זה יכול להיות יתרונות פיזיים ונפשיים מרובים. היתרונות הפיזיים כוללים זרימת דם משופרת, הרפיית שרירים ותפקידה המובנה בבריאות המינית. מבחינה נפשית, זה עוזר לגברים לשחרר מתח וחרדה, וזה גם האמין לעזור לקדם שינה טובה יותר. 

טכניקות לאוננות

הרעיון לחקור טכניקות שונות לאוננות יכול להיות מאיים עבור גברים מסוימים, אבל זה לא חייב להיות ככה. ברגע שמרגישים בנוח עם המעשה עצמו, אפשר להעמיק ולהתנסות בגישות שונות. ניתן להשתמש בחומרי סיכה שונים, פורנו או אפילו צעצועי מין כדי להפוך את החוויה למספקת עוד יותר. כמובן שישנן טכניקות ליחיד וטכניקות לאוננות זוגית, דבר שניתן לעשות עם בת הזוג או עם נערות ליווי.

מסקנה

אוננות היא נושא אישי ואינטימי להפליא, והשפעותיה על חיי הגבר יכולות להיות חיוביות ושליליות כאחד, בהתאם לגישה ולגישה שננקטה. גברים צריכים תמיד לזכור שאין שום דבר רע בעיסוק בהנאה עצמית, וזה טבעי לחלוטין להתנסות בטכניקות שונות. בסופו של דבר, המטרה צריכה להיות מערכת יחסים מאוזנת עם אוננות.

ואם מתחשק לכם לזיין היום ולדחות את האוונות למחר,  תוכלו למצוא באתר https://dwabi-escort.com/ בחורות שרוצות זין עכשיו. 

בלוג סקס thatgirlwithherblog - מאמרים נוספים

זנות

פסטיבל הסרטים Three Rivers זנות - פסטיבל הסרטים Three Rivers

אם אתה חובב קולנוע, אז לא תרצה לפספס את פסטיבל הסרטים Three Rivers בפיטסבורג, פנסילבניה. אירוע שנתי זה מתקיים במשך שבועיים בנובמבר ומציג את מיטב הסרטים העלילתיים, הסרטים התיעודיים והסרטים הקצרים מכל רחבי העולם. הפסטיבל נערך מידי שנה בקיץ, והפסטיבל הבא יערך בחודש יולי 2024.…

זנות

הפלות : נושא במחלוקת זנות - הפלות : נושא במחלוקת

הפלות הן אחד הנושאים השנויים ביותר במחלוקת בארה"ב כיום, כאשר שני הצדדים של הוויכוח טוענים שהם נמצאים במקום גבוה מבחינה מוסרית. מצד אחד, יש מי שמתנגד נחרצות להפלות ומאמין שיש להוציא הפלות מחוץ לחוק. מן העבר השני של המתרס, יש המאמינים כי לנשים צריכה להיות…

זנות

5 תכונות שמרשימות אישה זנות - 5 תכונות שמרשימות אישה

אם אתם כמו רוב הגברים, בטח שמעתם הרבה עצות איך להרשים נשים. החל משכלול כישורי השיחה שלך, ועד לבישת הבגדים הנכונים ושיער מסוגנן, נראה שלא חסרות הצעות בכל הנוגע ליצירת רושם מושלם. אבל האם אלה באמת הכישורים שנשים מחפשות בגבר? האמת היא שנשים מחפשות מגוון…