איך עושים סקס בלי מזגן

זנות
293 מילים

איך עושים סקס בלי מזגן

זנות - איך עושים סקס בלי מזגן

ישראל היא כידוע מדינה חמה (אנחנו מדברים על מזג האוויר), ולכך יש יתרונות וחסרונות. כאשר זה מגיע אל יחסי המין, אשר כידוע מפיקים חום רב, ישנם אנשים שלא בא להם בטוב החום. למרות שישנם גם כאלו שאוהבים את חלקלקות הזעה.

אם אתם הולכים לבלות בדירות דיסקרטיות בחיפה, אין לכם סיבה לדאגה, שם כידוע תמיד יש מזגן. אבל אם גרים באיזו דירת סטודנטים לא ממוזגת ורוצים לקיים יחסי מין בימי החום, זו עלולה להיות בעיה. אז הנה כמה טיפים שיעזרו לכם.

  1. סקס במקלחת – סקס במקלחת חמה יכול להיות מדליק בחורף, אך באותה המידה מקלחת פושרת יכולה להיות פתרון ושלם לסקס בימי הקיץ. אתם יכולים לעשות הכל במקלחת וזה באמת מדליק, ואתם יכולים לעשות חלק במקלחת וחלק במיטה, כך תחסכו לעצמכם חלק מהחום. במקלחת הזעה פשוט נשטפת.
  2. מאווררים – מאוורר אחד יכול להספיק כאשר אתם יושבים מול הטלוויזיה. אך כאשר מדובר בפעילות מינית כנראה שתצטרכו כמה מאווררים שיהפכו את החדר שלכם למנהרת רוח. אם יש לכם מאוורר תקרה זה מצוין, ותוכלו לתגבר אותו בעוד מאוורר אחד או שניים.
  3. לאסוף את השיער – נשים (וגם גברים) בעלי שיער ארוך יעדיפו לאסוף את השיער. זה יעניק לכם יותר נוחות במהלך החום. זה ימנע את כל המצבים בהם השיער נדבר לעור הצוואר.
  4. התאימו את התנוחות לימי הקיץ – מגע גופני צמוד הוא חלק מההנאה של יחסי המין, אבל בלילות החמים זה לא תמיד בא בטוב. לכן כדאי לבחור בתנוחות המאפשרות לגוף קצת יותר להתאוורר ולא להדבק אחד לשני. זוהי הזדמנות לעשות תנוחות שאתם לא עושים בדרך כלל.
  5. סקס בשעות הקרירות – אנו תמיד בעד להתחיל את היום עם סקס. אבל תעשו את זה כמו שצריך ותקומו קצת יותר מוקדם. שעות הבוקר הן קרירות יותר ויכולות להתאים לסקס. ובכלל אחרי זה תרצו לעשות מקלחת כך שזה מסתדר טוב. ומעל הכל כך תתחילו את היום ברגל ימין.

ואולי גם הגיע הזמן לחפש איזה טכנאי מזגנים…

בלוג סקס thatgirlwithherblog - מאמרים נוספים

זנות

פסטיבל הסרטים Three Rivers זנות - פסטיבל הסרטים Three Rivers

אם אתה חובב קולנוע, אז לא תרצה לפספס את פסטיבל הסרטים Three Rivers בפיטסבורג, פנסילבניה. אירוע שנתי זה מתקיים במשך שבועיים בנובמבר ומציג את מיטב הסרטים העלילתיים, הסרטים התיעודיים והסרטים הקצרים מכל רחבי העולם. הפסטיבל נערך מידי שנה בקיץ, והפסטיבל הבא יערך בחודש יולי 2024.…

זנות

הפלות : נושא במחלוקת זנות - הפלות : נושא במחלוקת

הפלות הן אחד הנושאים השנויים ביותר במחלוקת בארה"ב כיום, כאשר שני הצדדים של הוויכוח טוענים שהם נמצאים במקום גבוה מבחינה מוסרית. מצד אחד, יש מי שמתנגד נחרצות להפלות ומאמין שיש להוציא הפלות מחוץ לחוק. מן העבר השני של המתרס, יש המאמינים כי לנשים צריכה להיות…

זנות

5 תכונות שמרשימות אישה זנות - 5 תכונות שמרשימות אישה

אם אתם כמו רוב הגברים, בטח שמעתם הרבה עצות איך להרשים נשים. החל משכלול כישורי השיחה שלך, ועד לבישת הבגדים הנכונים ושיער מסוגנן, נראה שלא חסרות הצעות בכל הנוגע ליצירת רושם מושלם. אבל האם אלה באמת הכישורים שנשים מחפשות בגבר? האמת היא שנשים מחפשות מגוון…