ההיסטוריה של הפיצה

זנות
260 מילים

ההיסטוריה של הפיצה

זנות - ההיסטוריה של הפיצה

פיצה היא אחת המנות האהובות בעולם. לכל אחד יש את סוג הפיצה האהוב עליו, ונראה שכולם מילדים ועד מבוגרים יכולים להסכים שפיצה היא אחד הדברים הכי טעימים אי פעם. אבל האם אי פעם תהיתם איך המנה הטעימה הזו נוצרה? בואו נסתכל על ההיסטוריה של פיצה.

מקורו של הפיצה הוא ככל הנראה באיטליה בסוף המאה ה -13. זה היה בעיקר לחם שטוח שמעליו סוגים שונים של גבינה, שמן זית, עשבי תיבול ותבלינים. אנשים היו אוכלים את המאכל הזה בעיקר במהלך פסטיבלים דתיים ואירועים שונים.

בסוף המאה ה-18 החלו להכין פיצות עם עגבניות. עגבניות כבר שימשו במטבח הים תיכוני, וכאשר העגבנייה הובאה לאיטליה מהעולם החדש, היא מצאה את מקומה במהירות במטבח האיטלקי. אז נולדה הפיצה המודרנית שאנחנו מכירים ואוהבים.

בתחילת המאה ה-20, מהגרים איטלקים הביאו את הפיצה לארצות הברית, ופיצריות החלו לצוץ בכל רחבי המדינה. כיום, פיצה היא אחת המנות הפופולריות ביותר בעולם וניתן להשיג אותה במגוון סגנונות וטעמים שונים. 

כיום פיצה היא אחד המאכלים הפופולריים ביותר בעולם. אוהבים אותה ילדים וגם מבוגרים, ויש אינספור סוגים של פיצות. יש מקומות בהם נצמדים למתכונים האיטלקיים, ויש מדינות בהן נותנים לפיצה פרשנות מקומית. פיצה היא גם סוג של בילוי, משהו שלפעמים אוכלים בבית תוך כדי צפייה במשחק כדורגל, או לפעמים קבוצת החברים שצריכה למלא אנרגיה אחרי שביקרו דירות דיסקרטיות בחולון.

בין אם מדובר בבצק דק, במנה עמוקה או אפילו עמוסה בתוספות, מיליוני אנשים במדינות ברחבי העולם נהנים כיום מפיצה. סביר להניח שהפיצה תישאר אחת המנות האהובות בעולם לדורות הבאים. וכמה כיף שפיצות זמינות אפילו 24 שעות ביממה.  כמעט בכל עיר בעולם תמצאו פיצריה שתציא משלוחים גם בשעות הקטנות של הלילה. 

בלוג סקס thatgirlwithherblog - מאמרים נוספים

זנות

פסטיבל הסרטים Three Rivers זנות - פסטיבל הסרטים Three Rivers

אם אתה חובב קולנוע, אז לא תרצה לפספס את פסטיבל הסרטים Three Rivers בפיטסבורג, פנסילבניה. אירוע שנתי זה מתקיים במשך שבועיים בנובמבר ומציג את מיטב הסרטים העלילתיים, הסרטים התיעודיים והסרטים הקצרים מכל רחבי העולם. הפסטיבל נערך מידי שנה בקיץ, והפסטיבל הבא יערך בחודש יולי 2024.…

זנות

הפלות : נושא במחלוקת זנות - הפלות : נושא במחלוקת

הפלות הן אחד הנושאים השנויים ביותר במחלוקת בארה"ב כיום, כאשר שני הצדדים של הוויכוח טוענים שהם נמצאים במקום גבוה מבחינה מוסרית. מצד אחד, יש מי שמתנגד נחרצות להפלות ומאמין שיש להוציא הפלות מחוץ לחוק. מן העבר השני של המתרס, יש המאמינים כי לנשים צריכה להיות…

זנות

5 תכונות שמרשימות אישה זנות - 5 תכונות שמרשימות אישה

אם אתם כמו רוב הגברים, בטח שמעתם הרבה עצות איך להרשים נשים. החל משכלול כישורי השיחה שלך, ועד לבישת הבגדים הנכונים ושיער מסוגנן, נראה שלא חסרות הצעות בכל הנוגע ליצירת רושם מושלם. אבל האם אלה באמת הכישורים שנשים מחפשות בגבר? האמת היא שנשים מחפשות מגוון…