היתרונות של אוננות: למה יותר אנשים צריכים לדבר על זה

סיפורי סקס
540 מילים

היתרונות של אוננות: למה יותר אנשים צריכים לדבר על זה

סיפורי סקס - היתרונות של אוננות: למה יותר אנשים צריכים לדבר על זה

נושא האוננות היה היסטורית נושא טאבו וסטיגמה קיצונית. החברה כבר מזמן מביישת את מי שמדבר על זה בגלוי, למרות שזו התנהגות טבעית לחלוטין. בעוד שינוי בפרספקטיבה מתחיל לקרות, יש עדיין דרך ארוכה ללכת כדי להפוך את האוננות לחלק מקובל ומדובר יותר בחיי היומיום.

מעבר לשיחות מוגבלות שיש לנו סביב הנושא, ישנם יתרונות רבים לאוננות שכולם צריכים לדעת. דיון פתוח באוננות יכול להביא להבנה וידע רבים יותר על ההיבטים החיוביים של הנאה עצמית.

מן הפיזי אל הנפשי, הנה כמה מהסיבות מדוע יותר אנשים צריכים לדבר על היתרונות של אוננות.
https://www.sonuescort.com/ – המלצה

זה מועיל פיזית

הנאה פיזית היא לעתים קרובות הדבר הראשון שעולה על הדעת כשמדובר אוננות. הסיבה לכך היא שכאשר אדם עוסק בהנאה עצמית, הגוף משחרר באופן טבעי הורמונים כמו אוקסיטוצין ודופמין. הורמונים אלה אחראים על התגובות הפיזיולוגיות שיוצרות הנאה במהלך אוננות, כגון קצב לב מוגבר ולחץ דם.

יתר על כן, הנאה עצמית יכולה אפילו לעזור להקל על התכווצויות וכאבים אחרים הנגרמים בניתוח. הסיבה לכך היא ששחרור אוקסיטוצין גורם להתכווצות של שריר הרחם, מה שיכול בסופו של דבר לעזור להקל על סוגים מסוימים של כאב. בנוסף, הוכח גם כי אוננות יכולה להפחית מתח וחרדה, מה שעשוי להוביל לשינה טובה יותר.

זה עוזר לשפר את היחסים האינטימיים

אוננות לא רק מועילה לאדם בכוחות עצמו; זה יכול גם להיות בעל השפעה חיובית על היחסים המיניים שלהם גם כן. כאשר מישהו מאונן, הם לעתים קרובות ללמוד יותר על הגוף שלהם, כמו גם מה מרגיש טוב עבורם. לאחר מכן ניתן להשתמש בידע זה כאשר עוסקים בפעילות מינית עם בן זוג.

לא רק זה, תקשורת פתוחה בין בני זוג על אוננות יכולה לעזור ליצור קשר אמין ואינטימי יותר. כשאנחנו כנים עם השותפים שלנו לגבי הנושא, זה יכול לעזור ליצור אמון ופתיחות גדולים יותר בין שניכם.

זה מגביר את הביטחון הכללי

כשאתה עוסק באוננות, אין מי שישפוט אותך. משמעות הדבר היא שזה תחום בחיים שלך שבו אתה יכול להיות חופשי לחלוטין ופתוח עם עצמך. לעשות משהו שאנחנו יודעים שיגרום לנו להרגיש טוב בונה את הביטחון העצמי שלנו ובסופו של דבר יכול להוביל לתחושת העצמה רבה יותר בכל תחומי החיים.

במקום להתבייש או להתבייש בהנאה עצמית, שיחות פתוחות על הנושא יכולות לעזור להסיר את הסטיגמה ולהביא להבנה רבה יותר. כאשר אנו מתחילים להרגיש יותר בנוח ופחות שיפוטיים סביב הרעיון, הביטחון הכללי יכול לעלות.

זה יכול לעזור לך להבין את הצרכים שלך

כשמדובר בפעילות מינית, אוננות יכולה להיות נקודת התחלה מצוינת. לא רק שזה עוזר לאנשים להבין טוב יותר את הצרכים והתגובות הגופניות שלהם, אלא זה יכול להיות גם כלי להבנת חושניות רגשית. עינוג עצמי מאפשר לנו ליצור קשר עם התחושות שאנו מרגישים הן ברמה הפיזית והן ברמה הרגשית, אשר יכול להיות מועיל מאוד לרווחתנו הכללית.

בנוסף, חקירת הצרכים שלנו על בסיס קבוע יכולה לעזור לנו לגרום לנו להיות מודעים יותר ולקבל את הגוף שלנו ואת ההנאה שהם יכולים לחוות. הבנת הצרכים שלנו יכולה גם בסופו של דבר לעזור לשפר את מערכת היחסים עם בן הזוג, שכן זה יכול לעזור לקדם פתיחות וכנות לגבי מה מרגיש טוב.

אוננות עשויה עדיין להיות נושא טאבו יחסית, אבל זה לא אומר שאין לה יתרונות אמיתיים. מסיוע בהנאה פיזית להגברת הביטחון והגברת המודעות העצמית הכללית, אין להכחיש את ההיבטים החיוביים שאוננות יכולה להביא.

הגיע הזמן לשים סוף לסטיגמה סביב עינוג עצמי ולהתחיל לדבר בפתיחות רבה יותר על היתרונות המדהימים שהוא יכול להביא. על ידי ניהול שיחות פתוחות וכנות על אוננות, אנחנו יכולים לעזור להפוך את זה למשהו שחוגגים במקום להסתתר בבושה.

בלוג סקס thatgirlwithherblog - מאמרים נוספים

סיפורי סקס

הפופולריות הגוברת של בלוגים ארוטיים והשפעתם על החברה סיפורי סקס - הפופולריות הגוברת של בלוגים ארוטיים והשפעתם על החברה

בעידן הדיגיטלי של היום, אין זה מפתיע שהאינטרנט הפך למרכז לכל סוגי התכנים, כולל בלוגים ארוטיים. בלחיצת כפתור, הקוראים יכולים לגשת למגוון רחב של תוכן ארוטי, החל מסיפורים קצרים מהבילים ועד תמונות וסרטונים בוטים. עם זאת, עלייתם של בלוגים אלה עוררה דיונים על השפעתם על…

סיפורי סקס

לחקור את העולם המסקרן של פטישי מין: מה הם ולמה לאנשים יש אותם סיפורי סקס - לחקור את העולם המסקרן של פטישי מין: מה הם ולמה לאנשים יש אותם

המין הוא חלק טבעי ובלתי נפרד מהקיום האנושי. הוא נחקר, נכתב ונחגג בצורות שונות לאורך ההיסטוריה. עם עליית האינטרנט והגישה הגוברת למידע, דיונים על מין ומיניות הפכו פתוחים ומגוונים יותר. תחום אחד שזכה להתעניינות וסקרנות מיוחדת הוא תחום פטישי המין. אתר מומלץ אבל מה הם…

סיפורי סקס

לחקור את עולמם של כוכבי פורנו: מבט מקיף על חייהם והקריירה של שחקני קולנוע מבוגרים סיפורי סקס - לחקור את עולמם של כוכבי פורנו: מבט מקיף על חייהם והקריירה של שחקני קולנוע מבוגרים

פורנוגרפיה הייתה נושא שנוי במחלוקת ולעתים קרובות טאבו לאורך ההיסטוריה. עם זאת, עם עליית האינטרנט והתקדמות הטכנולוגיה, תעשיית הסרטים למבוגרים הפכה לעסק עולמי של מיליארד דולר. ובחוד החנית של התעשייה הזו נמצאים כוכבי הפורנו, השחקנים והשחקניות שמפיחים חיים בפנטזיות על המסך. בעוד שעבודתם עשויה להיתקל…