כאשר הזין לא עומד

המלצות סקס
303 מילים

כאשר הזין לא עומד

המלצות סקס - כאשר הזין לא עומד

אז קבעתם עם איזו בחורה בדירות דיסקרטיות בפתח תקווה. אתם כבר מדמיינים את הבילוי המטורף שיהיה לכם הערב. אתם תכננתם את כל התנוחות שתעשו עם הבחורה. אבל אז כאשר אתם מגיעים אל הבחורה ומגיע הרגע הנכון – לא עומד לכם הזין. הירגעו, יתכן שזה רק בגלל הלחץ. אולי עיסוי קטן ירגיע אתכם והזין יעמוד. אבל יתכן שיש לכם גם בעיה. אם זה מקרה חד פעמי אז אין צורך להתרגש, אבל אם זה הפך לדפוס קבוע, כנראה שיש לכם בעיה הדורשת טיפול.

אינכם לבד, מידי שנה מוערך כי ישנם 70,000 גברים בישראל המתמודדים עם בעיה זו. מה שמצער זה שרק חלק קטן פונים לטיפול, כעשר אחוז מהם. השאר מדחיקים או מתביישים. חיי המין הם חלק חשוב מחיינו ממש לא כדאי להתעלם מהבעיה, ולמזלנו ישנם פתרונות. לכן הדבר הראשון שצריך לעשות זה לקבוע תור אצל רופא אורולוג.

הטיפול מתחיל באבחון

טיפול באין אונות מתחיל קודם כל באבחון. ישנן סיבות שונות לבעיה והן יכולות להיות סיבות נפשיות וסיבות פיזיולוגיות. לכן הרופא יבדוק את ההיסטוריה המינית שלכם וההיסטוריה הרפואית שלכם.

בין היתר הוא ירצה לדעת מאילו מחלות אתם סובלים, אילו תרופות אתם נוטלים, הרגלי עישון, שתיית אלכוהול ושימוש בסמים, מצב נפשי וכו‘. מקובל לבצע בדיקה לזיהוי זקפה ספונטנית במצב שינה, דבר המחזק את החשש כי הבעיה היא נפשית.

הרופא יבצע גם בדיקה גופנית על מנת לזהות בעיות שונות שיכולות להסביר את הבעיה – למשל בדיקת דופק, בדיקה רקטאלית, תפקודי כליות, בדיקות הורמונליות ועוד. ושימו לב לפרט חשוב – אין אונות היא במקרים רבים נורת אזהרה למחלות לב, לכן ישנן סיבות נוספות לאבחן את הבעיה.

בהתאם לממצאים יקבע הטיפול המתאים עבורכם. גם אם אתם סובלים מבעיה קשה, ישנם פתרונות שיאפשרו לכם לחזור ולזיין כפי שאתם אוהבים. אל תתעלמו מהבעיה ואל תחשוב שהיא תיעלם מעצמה. יש לעבור אבחון אצל אורלוג ולקבל את הפתרון המתאים. הטיפולים השונים יכולים להיות טיפולים נפשיים, טיפולים תרופתיים, טיפולים הורמונליים, טיפולים בעזרת גלי קול ואפילו ניתוחים כירורגיים נדרשים במקרים מסוימים.

בלוג סקס thatgirlwithherblog - מאמרים נוספים

המלצות סקס

איך למצוא את החשפניות הטובות ביותר למסיבת רווקים המלצות סקס - איך למצוא את החשפניות הטובות ביותר למסיבת רווקים

אם אתם חוגגים מסיבת רווקים ואתם מחפשים חשפנית טובה למסיבת רווקים, יש הרבה אפשרויות שם בחוץ. אבל אתם חייבים לבחור בסוכנות חשפניות מנוסה ואמינה. חפשו סוכנות שיש לה הרבה תמונות אמיתיות של החשפניות שלה ושהיא שקופה לגבי המחירים שלהם. סוכנות חשפניות מכובדת תהיה מוכנה גם…

המלצות סקס

סקס בגיל השלישי המלצות סקס - סקס בגיל השלישי

תוחלת החיים בארץ, כמו בכל העולם המערבי עולה. וגם אנשים בגיל מבוגר רוצים להמשיך ליהנות מהחיים. אנו נוטים לחשוב על סקס כפעילות אך ורק של צעירים, אך גם למבוגרים ישנם צרכים מיניים. נכון, ישנם שינויים רבים בגוף וה משפיעים על הפעילות המינית גם בהיבט הפיזי…

המלצות סקס

בואו נדבר על סקס במשרד המלצות סקס - בואו נדבר על סקס במשרד

בואו נדבר על סקס במשרד בתרבות הארגונית של היום, כנראה שהדגישו בפניכם שלא כדאי לדבר על סקס במשרד. הרי אתם יודעים איך כל דבר יכול לצאת מהקונטקסט ומייד להפוך לתלונה על הטרדה מינית. זה מוזר איך דבר שהוא כל כך מהותי בחיים שלנו נחשב לטאבו…