כיצד לעשות נטוורקינג עם אנשים בעלי השפעה

זנות
271 מילים

כיצד לעשות נטוורקינג עם אנשים בעלי השפעה

זנות - כיצד לעשות נטוורקינג עם אנשים בעלי השפעה

נטוורקינג עם אנשים משפיעים בעולם הדיגיטלי של היום הוא קל יותר מאי פעם – אבל זה לא חייב להיות מאיים. בין אם זה יזם שאתה מעריץ או משקיע בפרופיל גבוה, חיבור עם אנשים חזקים מתחיל בבניית מערכות יחסים. הנה כמה טיפים שיעזרו לך ליצור קשרים יעילים עם אנשים בעלי השפעה.

1. לחקור את האדם. לפני שאתה פונה למישהו, אתה צריך לדעת עם מי אתה מדבר. סרוק את פרטי הפרופיל הזמינים לציבור שלהם (לדוגמה, בלינקדאין או באתר האינטרנט שלהם) וחפש נקודות חיבור הדדיות. מי יודע אולי עוד תגלו ששניכם אוהבים לבלות עם נערות ליווי בראשון לציון

2. דעו את הסיפור והמטרות שלכם. אתה צריך לדעת מה אתה מביא לשולחן לפני שתוכל לגשת למישהו. שקול איזה ערך אתה יכול להציע לאיש קשר פוטנציאלי, נסח את המטרות שלך והיה בטוח בסיפור המקצועי שלך.

3. התחבר באמצעות מדיה חברתית. מדיה חברתית היא כלי רב עוצמה לנטוורקינג, והיא יכולה להיות דרך מצוינת להציג את עצמך בפני אנשי קשר בעלי השפעה. נסו לעסוק בהם בצורה אותנטית ואורגנית.

4. הושיטו יד. הגיע הזמן לשלוח הודעה – אבל אל תתחילו עם נאום מכירות. שמרו על סתמיות, והראו שעשיתם את המחקר שלכם על האדם ועל הקריירה שלו.

5. מעקב. לאחר הקשר הראשוני, חשוב לשמור על קשר. טפח את הקשר על-ידי מעקב אחר הודעות או הודעות דוא"ל מזדמנות כדי לשמור על השיחה בחיים. אתה אף פעם לא יודע מתי השרשור הנכון עשוי לפתוח הזדמנות.

לוקח זמן לבנות מערכת יחסים חזקה עם אדם משפיע, אבל אם אתה לוקח את הצעדים הדרושים ומתחבר ברמה אמיתית ומשמעותית, התוצאות יכולות להיות מתגמלות להפליא. נטוורקינג הוא מיומנות חשובה – ועם הגישה והגישה הנכונות, חיבור עם אנשים בעלי השפעה הוא בר השגה.

בלוג סקס thatgirlwithherblog - מאמרים נוספים

זנות

פסטיבל הסרטים Three Rivers זנות - פסטיבל הסרטים Three Rivers

אם אתה חובב קולנוע, אז לא תרצה לפספס את פסטיבל הסרטים Three Rivers בפיטסבורג, פנסילבניה. אירוע שנתי זה מתקיים במשך שבועיים בנובמבר ומציג את מיטב הסרטים העלילתיים, הסרטים התיעודיים והסרטים הקצרים מכל רחבי העולם. הפסטיבל נערך מידי שנה בקיץ, והפסטיבל הבא יערך בחודש יולי 2024.…

זנות

הפלות : נושא במחלוקת זנות - הפלות : נושא במחלוקת

הפלות הן אחד הנושאים השנויים ביותר במחלוקת בארה"ב כיום, כאשר שני הצדדים של הוויכוח טוענים שהם נמצאים במקום גבוה מבחינה מוסרית. מצד אחד, יש מי שמתנגד נחרצות להפלות ומאמין שיש להוציא הפלות מחוץ לחוק. מן העבר השני של המתרס, יש המאמינים כי לנשים צריכה להיות…

זנות

5 תכונות שמרשימות אישה זנות - 5 תכונות שמרשימות אישה

אם אתם כמו רוב הגברים, בטח שמעתם הרבה עצות איך להרשים נשים. החל משכלול כישורי השיחה שלך, ועד לבישת הבגדים הנכונים ושיער מסוגנן, נראה שלא חסרות הצעות בכל הנוגע ליצירת רושם מושלם. אבל האם אלה באמת הכישורים שנשים מחפשות בגבר? האמת היא שנשים מחפשות מגוון…