לישון טוב זה מה שאתם צריכים

זנות
299 מילים

לישון טוב זה מה שאתם צריכים

זנות - לישון טוב זה מה שאתם צריכים

אנשים רבים מתלוננים על בעיות שינה, לא רק בארץ אלא בעולם כולו. ישנם אנשים המתלוננים על כך בפני הרופאים וישנם אנשים המחפשים פתרונות בגוגל. אם המצב הזה שבו אתם שוכבים במיטה, מסתכלים על התקרה, מתהפכים מצד לצד ומתקשים להירדם נשמע לכם מוכר, כדאי שתקראו את המאמר הבא.

גברים רבים סובלים מקשיים בשינה. הסיבות לכך יכולות להיות שונות, אך ברובן המוחלט הן תוצאה של מתחים נפשיים. לעתים דברים מהעבר המלווים אותנו בחיינו, ולעתים אלו מתחים הקשורים לדאגות שיש לנו בראש בנקודת זמן זו. לא תמיד אנו מודעים לדאגה, אבל היא פשוט נמצאת שם ויוצרת אי שקט.

כיצד לשפר את השינה

כל עוד אינכם סובלים מאיזו בעיה רפואית או משבר נפשי חריג, ההתמודדות עם בעיות השינה יכולה להיות קלה ממה שאתם חושבים.
אחת הבעיות היא צריכת הקפה. אנשים רבים המתקשים להירדם סובלים מעייפות ביום העבודה למחרת. ועל מנת להתמודד עם העייפות הם שותים כוס קפה, אחת… ועוד אחד… ועוד.. וזה גם שמפריע לשינה.

אז קודם כל צריך להפחית את הקפה, בטח שלא לשתות קפה בשעות אחר הצהריים או הערב. הימנעו מכל מוצר שיש בו קפאין או חומרים ממריצים. בטח שלא משקאות אנרגיה.

הדבר השני שצריך לחשוב עליו זה איך לפרוק מתחים. כאן אתם צריכים שני מסלולים. האחד הוא פריקת מתחים מהירה ונקודתית, ואחד הוא אימוץ של סגנון חיים מופחת מתחים. על מנת לשנות את סגנון החיים אתם יכולים לעסוק ביוגה או פעילות גופנית אחרת, זה יעזור לכם מאוד בהפחתת המתחים.

לגבי פריקת מתחים, סקס ואוננות מומלצים מאוד. זהו השילוב המושלם בין פעילות גופנית ופעילות המרגיעה את הנפש. למה? ככה הגוף שלנו בנוי. פעילות מינית מפרישה אנדרופינים הגורמים לנו לתחושה רגועה. ואם תרצו למקסם את התוצאות, כדאי מידי פעם לבקר בדירות דיסקרטיות בתל אביב; שם לא רק שתיהנו מיחסי מין, אלא תוכלו לקבל עיסוי מפנק. עיסוי גוף הוא דבר מרגיע בפני עצמו.
לא הצענו לכם לעשות שינויים מרחיקי לכת בחיים, כמה דברים פשוטים יכולים לחולל שינוי גדול.

בלוג סקס thatgirlwithherblog - מאמרים נוספים

זנות

פסטיבל הסרטים Three Rivers זנות - פסטיבל הסרטים Three Rivers

אם אתה חובב קולנוע, אז לא תרצה לפספס את פסטיבל הסרטים Three Rivers בפיטסבורג, פנסילבניה. אירוע שנתי זה מתקיים במשך שבועיים בנובמבר ומציג את מיטב הסרטים העלילתיים, הסרטים התיעודיים והסרטים הקצרים מכל רחבי העולם. הפסטיבל נערך מידי שנה בקיץ, והפסטיבל הבא יערך בחודש יולי 2024.…

זנות

הפלות : נושא במחלוקת זנות - הפלות : נושא במחלוקת

הפלות הן אחד הנושאים השנויים ביותר במחלוקת בארה"ב כיום, כאשר שני הצדדים של הוויכוח טוענים שהם נמצאים במקום גבוה מבחינה מוסרית. מצד אחד, יש מי שמתנגד נחרצות להפלות ומאמין שיש להוציא הפלות מחוץ לחוק. מן העבר השני של המתרס, יש המאמינים כי לנשים צריכה להיות…

זנות

5 תכונות שמרשימות אישה זנות - 5 תכונות שמרשימות אישה

אם אתם כמו רוב הגברים, בטח שמעתם הרבה עצות איך להרשים נשים. החל משכלול כישורי השיחה שלך, ועד לבישת הבגדים הנכונים ושיער מסוגנן, נראה שלא חסרות הצעות בכל הנוגע ליצירת רושם מושלם. אבל האם אלה באמת הכישורים שנשים מחפשות בגבר? האמת היא שנשים מחפשות מגוון…