למה חינוך מיני חשוב

זנות
304 מילים

למה חינוך מיני חשוב

זנות - למה חינוך מיני חשוב

חינוך מיני הוא דבר מאוד חשוב. בגילאים צעירים, כאשר הגוף מתפתח ומשתנה, ומתחילים לחוות את הדחף המיני, הדבר עשוי לגרום להרבה מתחים נפשיים. ואלו עלולים להפוך לבעיות של ממש בתפקוד המיני. אז מה היתרונות של חינוך מיני.

  1. הפחתת הריונות לא רצויים – אחת הבעיות הגדולות של החברה היא הריונות לא רצויים בגיל צעיר. כאשר בני נוער מתחילים לקיים יחסי מין הם לא תמיד מודעים לסכנת ההריונות ועלולים לחשוב שאם גומרים בחוץ זה מספיק. חינוך מיני מסייע להפנים את חשיבותם של אמצעי המניעה.
  2. מניעת מחלות מין – באופן דומה להיריונות, צריך גם להיות מודעים לסכנות של מחלות מין וכיצד ניתן למנוע אותן. עדיף לנו לדבר עם בני הנוער ולהסביר להם. גם אם בתור הורים עדיין איננו רוצים לראות את ילדינו מקיימים יחסי מין, בסופו של דבר זה לא בשליטתנו. ולכן חשוב שלפחות יעשו זאת בצורה בטוחה.
  3. מימוש טוב יותר של המיניות – חינוך מיני מאפשר לנו ללמוד על אברי המין והאזורים הרגישים בגוף. הוא מאפשר לנו להיות יותר חופשיים בחקר המיניות ולמצות את כל הפוטנציאל של הגוף שלנו. כך נוכל לחוות חיי מין מספקים יותר.
  4. ללא בושה ורגשות אשמה – בתרבויות שמרניות בהן לא מדברים על יחסי המין והחינוך המיני לוקה בחסר, רבים חווים תחושות של בושה ואשמה. הדבר גורם לחוסר סיפוק ביחסי המין ובעיות נפשיות רבות. חינוך מיני יאפשר לאנשים ליהנות מיחסי מין ללא בושה וללא תחושות אשם. הם יבינו כי תחושות הגוף והסקס הם חלק טבעי ורצוי בחיינו.

חינוך מיני בדירות דיסקרטיות

כולנו יודעים שאת החינוך המעשי ניתן לקבל בדירות דיסקרטיות בחיפה. אבל כמובן שזה לא מה שאנו מציעים לבתי הספר. זהו סוג של חינוך שאפשר לקבל בגיל מבוגר יותר; זה יותר כמו התרגול המעשי של החינוך המיני. שם אפשר ללמוד דברים הקשורים לתנוחות וביצועים.

אך ישנם רבים המגיעים אל נערות הליווי בגלל בעיות של חרדה, בושה וכל מיני תסביכים הנובעים מחוסר חינוך מיני בגיל צעיר. זהו בדיוק הדבר שאותו אנו מבקשים למנוע. חינוך מיני הכרחי לחברה טובה יותר

בלוג סקס thatgirlwithherblog - מאמרים נוספים

זנות

פסטיבל הסרטים Three Rivers זנות - פסטיבל הסרטים Three Rivers

אם אתה חובב קולנוע, אז לא תרצה לפספס את פסטיבל הסרטים Three Rivers בפיטסבורג, פנסילבניה. אירוע שנתי זה מתקיים במשך שבועיים בנובמבר ומציג את מיטב הסרטים העלילתיים, הסרטים התיעודיים והסרטים הקצרים מכל רחבי העולם. הפסטיבל נערך מידי שנה בקיץ, והפסטיבל הבא יערך בחודש יולי 2024.…

זנות

הפלות : נושא במחלוקת זנות - הפלות : נושא במחלוקת

הפלות הן אחד הנושאים השנויים ביותר במחלוקת בארה"ב כיום, כאשר שני הצדדים של הוויכוח טוענים שהם נמצאים במקום גבוה מבחינה מוסרית. מצד אחד, יש מי שמתנגד נחרצות להפלות ומאמין שיש להוציא הפלות מחוץ לחוק. מן העבר השני של המתרס, יש המאמינים כי לנשים צריכה להיות…

זנות

5 תכונות שמרשימות אישה זנות - 5 תכונות שמרשימות אישה

אם אתם כמו רוב הגברים, בטח שמעתם הרבה עצות איך להרשים נשים. החל משכלול כישורי השיחה שלך, ועד לבישת הבגדים הנכונים ושיער מסוגנן, נראה שלא חסרות הצעות בכל הנוגע ליצירת רושם מושלם. אבל האם אלה באמת הכישורים שנשים מחפשות בגבר? האמת היא שנשים מחפשות מגוון…