מה עושות חשפניות? מבט על עבודתם והעסקת רקדנים אקזוטיים מקצועיים

סיפורי סקס
580 מילים

מה עושות חשפניות? מבט על עבודתם והעסקת רקדנים אקזוטיים מקצועיים

סיפורי סקס - מה עושות חשפניות? מבט על עבודתם והעסקת רקדנים אקזוטיים מקצועיים

חשפנות מקצועית, הידועה גם בשם ריקוד אקזוטי, היא סוג של בידור בתשלום שהיה עבודה פופולרית בתעשיית הבידור למבוגרים במשך שנים רבות. במסגרת טיפוסית של מועדון חשפנות, רקדנית אקזוטית מומחית – המכונה בדרך כלל חשפנית – מבלה מספר שעות בפעילות חושנית עם לקוחות, כגון ריקודים בעלי רמיזות מיניות וסוגים מסוימים של מגע, על מנת לקבל תגמול בכסף או במקרים מסוימים, הטבות אחרות, כגון מתנות או טובות הנאה.

כמו כל מקצוע אחר, להיות חשפנית מקצועית דורש הכשרה מיוחדת, הבנה של בידור, ומיומנויות מפתח כמו שירות לקוחות, עבודה עם צוות, וכוח פיזי ונפשי. עבודות כחשפניות נמצאות בדרך כלל באזורים עירוניים כמו ערים ועיירות גדולות, ולפעמים נמצאות רחוקות כמו במקומות כפריים. סוגים אלה של עבודות בידור למבוגרים דורשים בדרך כלל כי אדם (בדרך כלל נקבה, אם כי חשפניות גברים קיימים) להיות 18 שנים ומעלה ויש לו מידה מסוימת של גמישות בשעות העבודה.

חלק גדול מתהליך הגיוס והעבודה של חשפניות אפוף מסתורין עבור אלה שאינן לוקחות חלק בתעשייה, ואחת התפיסות המוטעות הגדולות ביותר לגבי התפקיד היא שהוא שם נרדף לזנות. זה לא המקרה, שכן חשפניות מועסקות בדרך כלל כדי לספק צורה מהנה של בידור, ואפילו אופי מיני ללא ספק של העבודה אינו מצטלב עם זנות כשמדובר בחוק.

העתיד של חשפנות – ובידור למבוגרים מבוסס ריקוד בכללותו – הוא אחד עם נעלמים אינהרנטיים, אולם ישנם כמה מומחים שמתחילים לגבש דעה משכילה על ההשפעה של ההתפתחויות האחרונות, כגון הצמיחה של הטכנולוגיה על המקצוע. המשמעות עבור החשפניות הנוכחיות והשאפתניות היא משהו שקשה לחזות.

לפני שנעמיק בנושא החשפניות והעבודה שהן עושות, חשוב להתבונן בסוגים השונים של רקדנים אקזוטיים בתעשיית הבידור למבוגרים, ולהבין את ההבדלים בין כל אחד מהם.

סוגי חשפניות

רקדני ברכיים

ריקוד לאפ או ריקוד פרטי הוא סוג של עיסוי המסופק על ידי חשפנית, שבו הרקדן בדרך כלל יושב או עומד מול הלקוח בעת ביצוע ריקוד חושני, לעתים קרובות עם מגע פיזי. בדרך כלל, רקדני ברכיים מועסקים להופיע במועדוני חשפנות, אך ניתן לשכור אותם גם להופעות פרטיות.

רקדניות שולחן

ריקוד שולחן דומה לריקוד לאפ, אולם במקום להתבצע בחיקו של האדם, הוא מבוצע בדרך כלל על במה או שולחן באזור ייעודי. לעתים קרובות, רקדניות שולחן נמצאות במועדוני חשפנות, וניתן לראות אותן רוקדות על פודיום או באזור ייעודי לריקודי שולחן.

רקדני במה

ריקודי במה הם בדרך כלל הפרופיל הגבוה ביותר של ריקודים אקזוטיים, כפי שהם לעתים קרובות הצורה הגלויה ביותר של חשפנות בתוך מועדוני חשפנות. במהלך הופעה מסוגננת מאוד, רקדנית במה לעתים קרובות מחלקת את זמנה בין ריקוד מפתה לבין ישיבה על כיסאות או ספות סביב הבמה.

רקדניות סטריפטיז

רקדני סטריפטיז מכונים בדרך כלל רקדנים אקזוטיים, והם כוללים ריקוד חושני עם הסרת חלק או כל בגדי הרקדן. בדרך כלל, רקדנית חשפנות תבצע את הרצועה שלה בעמידה על במה, והיא נחשבת להופעת הדגל של חשפנית.

רקדני גו-גו

רקדני גו-גו מזוהים בדרך כלל עם מועדונים וסביבות רייב, ובדרך כלל מבצעים מבחר ריקודים (בדרך כלל מהלכים קצרים, חצי פורנוגרפיים) לקהל בתוך מעגל אחד או שניים. בדרך כלל, רקדניות גו-גו לובשות בגדים דלילים יותר מהבגדים שלובשות חשפניות.

רקדנים אקזוטיים

רקדנים אקזוטיים הם אלה המבצעים מגוון סגנונות ריקוד, כגון ריקודי עמוד ובורלסקה. בדרך כלל, הם משתמשים במוטות ניידים הניתנים להזזה ושניתן להשתמש בהם בסביבות שונות, כגון בית, בר, מועדון או אפילו בחוץ. שלא כמו רקדני סטריפטיז, רקדנים אקזוטיים נוטים לשמור על בגדיהם לאורך כל ההופעה שלהם.

חוקיות ההפשטה

מוסדות מועדוני חשפנות נמצאים תחת רגולציה כבדה בארצות הברית, ועליהם לעמוד בכללים ובתקנות שנקבעו בחוק הרפורמה בתעשיית הבידור למבוגרים (AEIRA). AEIRA היא סדרה של תקנות חקיקה הקובעות כי כל מועדוני החשפנות ומקומות בילוי אחרים למבוגרים חייבים לקבל סוג מסוים של רישוי מהרשות המקומית, המדינתית או הפדרלית המתאימה.

ההוראות המחמירות ביותר של AEIRA הן אלה המתייחסות להעסקת רקדנים אקזוטיים על ידי מועדוני חשפנות. כל החשפניות חייבות לעמוד

בלוג סקס thatgirlwithherblog - מאמרים נוספים

סיפורי סקס

הפופולריות הגוברת של בלוגים ארוטיים והשפעתם על החברה סיפורי סקס - הפופולריות הגוברת של בלוגים ארוטיים והשפעתם על החברה

בעידן הדיגיטלי של היום, אין זה מפתיע שהאינטרנט הפך למרכז לכל סוגי התכנים, כולל בלוגים ארוטיים. בלחיצת כפתור, הקוראים יכולים לגשת למגוון רחב של תוכן ארוטי, החל מסיפורים קצרים מהבילים ועד תמונות וסרטונים בוטים. עם זאת, עלייתם של בלוגים אלה עוררה דיונים על השפעתם על…

סיפורי סקס

לחקור את העולם המסקרן של פטישי מין: מה הם ולמה לאנשים יש אותם סיפורי סקס - לחקור את העולם המסקרן של פטישי מין: מה הם ולמה לאנשים יש אותם

המין הוא חלק טבעי ובלתי נפרד מהקיום האנושי. הוא נחקר, נכתב ונחגג בצורות שונות לאורך ההיסטוריה. עם עליית האינטרנט והגישה הגוברת למידע, דיונים על מין ומיניות הפכו פתוחים ומגוונים יותר. תחום אחד שזכה להתעניינות וסקרנות מיוחדת הוא תחום פטישי המין. אתר מומלץ אבל מה הם…

סיפורי סקס

לחקור את עולמם של כוכבי פורנו: מבט מקיף על חייהם והקריירה של שחקני קולנוע מבוגרים סיפורי סקס - לחקור את עולמם של כוכבי פורנו: מבט מקיף על חייהם והקריירה של שחקני קולנוע מבוגרים

פורנוגרפיה הייתה נושא שנוי במחלוקת ולעתים קרובות טאבו לאורך ההיסטוריה. עם זאת, עם עליית האינטרנט והתקדמות הטכנולוגיה, תעשיית הסרטים למבוגרים הפכה לעסק עולמי של מיליארד דולר. ובחוד החנית של התעשייה הזו נמצאים כוכבי הפורנו, השחקנים והשחקניות שמפיחים חיים בפנטזיות על המסך. בעוד שעבודתם עשויה להיתקל…