סקס בגיל השלישי

המלצות סקס
302 מילים

סקס בגיל השלישי

המלצות סקס - סקס בגיל השלישי

תוחלת החיים בארץ, כמו בכל העולם המערבי עולה. וגם אנשים בגיל מבוגר רוצים להמשיך ליהנות מהחיים. אנו נוטים לחשוב על סקס כפעילות אך ורק של צעירים, אך גם למבוגרים ישנם צרכים מיניים.

נכון, ישנם שינויים רבים בגוף וה משפיעים על הפעילות המינית גם בהיבט הפיזי וגם בהיבט הנפשי, אך עדיין המיניות בגיל השלישי קיימת.
אם חשבתם שקשישים אינם מקיימים יחסי מין, זוהי טעות. במחקר שנעשה בישראל לגבי הגילאים 60-80, 90% מהגברים וכשבעים אחוז מהנשים העידו כי קיימו יחסי מין שנה האחרונה. גם הקשישים עצמם רואים במיניות כלי חשוב לשימור המערכת הזוגית בגיל זה.

ואם זה הפתיע אתכם, חכו לשמוע מה הסקר אמר על תדירות קיום יחסי המין. מסתבר שתדירות קיום יחסי המין אצל קשישים בישראל ממש לא תבייש גם צעירים יותר. ישנם זוגות רבים שהעידו על סקס בתדירות של פעמיים בשבוע ואפילו יותר.

בעוד הקשישים מסכימים כי יחסי המין הם חלק מהסוד לשימור מערכות היחסים, נשאלת השאלה מה הביא למה? ובכן, איכות קשר זוגי היא מה שמביא לשימור החשק והרצון לקיים יחסי מין בגיל מבוגר. נשים זקוקות לגבר הקשוב לצרכים והעולם הרגשי שלהן, דבר שנכון גם בגיל צעיר.

חשוב גם להדגיש כי יחסי מין לא חייבים להיות חדירה פיזית, אלא הקרבה הפיזי והאינטימיות היא מה שעומד במרכז חיי המין. גילאים מבוגרים אכן ישנן בעיות בריאותיות וכמובן בעיות בתפקוד המיני, אך עדיין ניתן ליהנות מהקרבה הפיזית והאינטימיות. וזהו גם שיעור טוב לצעירים, שבמקרים רבים מקבלים את הסיפוק הפיזי אל נטולי אינטימיות וסיפוק רגשי.

בדידות ומיניות

איננו רוצים לייצר מצג שווא, לא הכל מושלם בגיל הזהב. ישנם אנשים רבים המתמודדים עם בדידות לאחר פטירתם של בני זוג. לפעמים זה אפילו קורה בגילאים צעירים יחסית, מתחת לגיל 60. מסתבר שגברים רבים מוצאים מענה לבדידות ולצרכים המיניים באמצעות ביקורים בדירות דיסקרטיות ברמת גן. אך גם מעבר לדיור מוגן ומקומות בהן קשישים יכולים להכיר את בני גילם המתמודדים עם בעיות דומות, יכולים להיות פוטנציאל ליצירת קשרים חברתיים חדשים, ובמסגרתם גם קשרים מיניים.

בלוג סקס thatgirlwithherblog - מאמרים נוספים

המלצות סקס

איך למצוא את החשפניות הטובות ביותר למסיבת רווקים המלצות סקס - איך למצוא את החשפניות הטובות ביותר למסיבת רווקים

אם אתם חוגגים מסיבת רווקים ואתם מחפשים חשפנית טובה למסיבת רווקים, יש הרבה אפשרויות שם בחוץ. אבל אתם חייבים לבחור בסוכנות חשפניות מנוסה ואמינה. חפשו סוכנות שיש לה הרבה תמונות אמיתיות של החשפניות שלה ושהיא שקופה לגבי המחירים שלהם. סוכנות חשפניות מכובדת תהיה מוכנה גם…

המלצות סקס

בואו נדבר על סקס במשרד המלצות סקס - בואו נדבר על סקס במשרד

בואו נדבר על סקס במשרד בתרבות הארגונית של היום, כנראה שהדגישו בפניכם שלא כדאי לדבר על סקס במשרד. הרי אתם יודעים איך כל דבר יכול לצאת מהקונטקסט ומייד להפוך לתלונה על הטרדה מינית. זה מוזר איך דבר שהוא כל כך מהותי בחיים שלנו נחשב לטאבו…

המלצות סקס

כאשר הזין לא עומד המלצות סקס - כאשר הזין לא עומד

אז קבעתם עם איזו בחורה בדירות דיסקרטיות בפתח תקווה. אתם כבר מדמיינים את הבילוי המטורף שיהיה לכם הערב. אתם תכננתם את כל התנוחות שתעשו עם הבחורה. אבל אז כאשר אתם מגיעים אל הבחורה ומגיע הרגע הנכון - לא עומד לכם הזין. הירגעו, יתכן שזה רק…