פנטזיית אונס

המלצות סקס
302 מילים

פנטזיית אונס

המלצות סקס - פנטזיית אונס

מסתבר שנשים וגם גברים מפנטזים על יחסי מין בכפייה, כמובן לא בתור תרחיש אמתי אלא במסגרת הפנטזיה בין פרטנרים המסכימים על כללי המשחק. כ 60% מהגברים והנשים הודו כי הייתה להם פנטזיית אונס.

הסקסולוגים מסבירים כי אנו שואבים את ההנאה מתחושות של כניעה, תחושת קרבן וסיפוק התשוקה התוקפנית. באמצעות פנטזיות אונס, אך כמובן לא אונס אמתי, אנו יכולים לאפשר למוח להתנסות בכל המחשבות והתחושות הללו, תוך כדאי שאנו יכולים להבדיל בין פנטזיות לבין מציאות. ותוך כדי אקט מיני שאינו שאינו גורם לאף אחד נזק.

אם יש לכם פנטזיית אונס ומין בכפייה, חשוב שתשוחחו על כך עם בת הזוג שלכם. זוהי עשויה להיות טריטוריה רגישה וחשוב שהכול יהיה בהסכמה. אם בת הזוג שלכם אינה בעניין, תוכלו תמיד לחפש מישהי שמוכנה לשתף פעולה בדירות דיסקרטיות בחיפה.

במידה והחלטתם שאתם אכן מעוניינים בפנטזיה הזו, הקפידו להגדיר את הגבולות על מנת שאף אחד מהצדדים יעמוד במצב לא נוח. אם אתם חדשים בתחום, אפשר להתחיל בעדינות ולגלות לאט לאט את הגבולות. כדאי גם שתשוחחו על זה אחר כך על מנת שתוכלו לשפר את החוויה בעתיד. נהוג להשתמש גם במילה בטוחה שבה אפשר להשתמש כאשר מרגישים אי נוחות ורוצים להפסיק. כך תדעו באופן ברור שזוהי אינה התנגדות במסגרת הפנטזיה, אלא רצון אמתי לעצור.

ולסיום קצת עצות פרקטיות. כאשר בני הזוג נכנסים לחדר המיטות ומחליטים לקיים יחסי מין, קצת קשה לבטא זאת כפנטזיית אונס, לכן כדאי לבנות מסביב את הסיפור והסיטואציה שבה זה יעשה. כמובן שהכל תלוי בכישורי המשחק שלכם. תוכלו לנסות זאת כאשר הגבר חוזר הביתה ומתנהג כמו אדם זר, אולי פורץ, המתנפל על בת הזוג ואונס אותה. אולי גם קצת אביזרים לריסון ההתנגדות יכולים לעזור, אך השתדלו לעשות זאת כמה שיותר טבעי ממש כמו אונס אמתי.

גם אם זה נשמע לכם חריג, כדאי לכם לנסות לחקור את האפשרות הזו. חוויה שכזו יכולה להוסיף הרבה מאוד ריגוש לחיי המין שלכם ולהצית תשוקה גדולה. זוהי הזדמנות מעולה לבטא את המיניות שלכם בצורה חדשה.

בלוג סקס thatgirlwithherblog - מאמרים נוספים

המלצות סקס

איך למצוא את החשפניות הטובות ביותר למסיבת רווקים המלצות סקס - איך למצוא את החשפניות הטובות ביותר למסיבת רווקים

אם אתם חוגגים מסיבת רווקים ואתם מחפשים חשפנית טובה למסיבת רווקים, יש הרבה אפשרויות שם בחוץ. אבל אתם חייבים לבחור בסוכנות חשפניות מנוסה ואמינה. חפשו סוכנות שיש לה הרבה תמונות אמיתיות של החשפניות שלה ושהיא שקופה לגבי המחירים שלהם. סוכנות חשפניות מכובדת תהיה מוכנה גם…

המלצות סקס

סקס בגיל השלישי המלצות סקס - סקס בגיל השלישי

תוחלת החיים בארץ, כמו בכל העולם המערבי עולה. וגם אנשים בגיל מבוגר רוצים להמשיך ליהנות מהחיים. אנו נוטים לחשוב על סקס כפעילות אך ורק של צעירים, אך גם למבוגרים ישנם צרכים מיניים. נכון, ישנם שינויים רבים בגוף וה משפיעים על הפעילות המינית גם בהיבט הפיזי…

המלצות סקס

בואו נדבר על סקס במשרד המלצות סקס - בואו נדבר על סקס במשרד

בואו נדבר על סקס במשרד בתרבות הארגונית של היום, כנראה שהדגישו בפניכם שלא כדאי לדבר על סקס במשרד. הרי אתם יודעים איך כל דבר יכול לצאת מהקונטקסט ומייד להפוך לתלונה על הטרדה מינית. זה מוזר איך דבר שהוא כל כך מהותי בחיים שלנו נחשב לטאבו…