10 פטישים נפוצים ומה שאתה צריך לדעת עליהם

זנות
394 מילים

10 פטישים נפוצים ומה שאתה צריך לדעת עליהם

זנות - 10 פטישים נפוצים ומה שאתה צריך לדעת עליהם

בין אם אתה מחשיב את עצמך מומחה פטישים או אפילו מעולם לא שמעת על כמה זרים יותר, חשוב להיות מודעים למגוון של פעילויות מיניות כי כמה אנשים נוטים לחקור. הנה מבט על 10 פטישים נפוצים ומה שאתה צריך לדעת על הרצונות האלה.

מציצנות
למרות שזה אולי נראה לא נכון, מציצנות היא פעולה של צפייה במישהו אחר העוסק בפעילות פרטית שהמציצן חושק בה. זה נעשה בדרך כלל ללא הסכמתו או ידיעתו של האדם, והאדם עלול להתעורר תוך כדי צפייה באדם מבצע פעילויות מיניות או מחליף את בגדיו.

אקסהיביציוניזם
אקסהיביציוניזם הוא ההפך ממציצנות; זה כאשר מישהו חושף את איברי המין שלהם או מבצע אקט מיני במקום ציבורי, בדרך כלל מתוך כוונה לזעזע או לגרות את הסובבים אותם.

מזוכיזם וסדיזם
פטישים אלה כרוכים בשימוש בכאב פיזי ו / או נפשי כצורה של הנאה מינית. מזוכיסטים הם אלה שמחפשים פעילויות כואבות ומוצאים בהן הנאה, בעוד סדיסטים הם אלה שמפיקים הנאה מגרימת כאב.

פטישיזם ברגל
פטישיזם ברגל הוא עניין מיני או משיכה לכפות רגליים. אנשים שיש להם פטיש זה עשויים למצוא את המראה של כף הרגל, את התחושה או הריח של זה, או אפילו את הטעם או הצליל של זה מעורר.

קשירה
שעבוד הוא נכונות להיות מרוסן ולשלוט על מישהו אחר שנלקח במהלך מעשים מיניים. זה בדרך כלל כרוך בשימוש באזיקים, כגון אזיקים, חבל, קלטת, או אפילו עור כדי לרסן מישהו.

טרנסווסטיזם
טרנסווסטיזם הוא הנוהג להתלבש כמין השני לצורך סיפוק מיני. זה עשוי לכלול לבישת בגדים או אפילו אימוץ גינונים של המין השני.

מציצנות
מציצנות היא הנוהג לצפות באחרים בפעילויות מיניות ללא ידיעתם לעוררות. זה יכול לכלול צילום תמונות וסרטונים סודיים, או אפילו ריגול עם משקפת.

אובייקטופיליה
אובייקטופיליה היא משיכה מינית אינטנסיבית ובלעדית לאובייקט דומם. אנשים שיש להם פטיש זה עשויים להיות מתעוררים על ידי סוגים מסוימים של אובייקטים, או אפילו על ידי המחשבה על קיום יחסים פיזיים איתם.

קרוס-דרסינג
קרוס-דרסינג הוא מצב שבו אדם אחד מתלבש בבגדים של המין השני לצורך עוררות או סיפוק מיני. לעתים קרובות זה כרוך ללבוש פריטים של בגדים שאינם קשורים בדרך כלל למין של האדם.

משחק תפקידים
משחק תפקידים הוא מצב שבו שני אנשים או יותר לוקחים על עצמם תפקידים שונים במסגרת מינית. זה יכול לכלול כל דבר, החל מתרחיש מורה-תלמיד ועד משחק תפקידים שובב של אחות-חולה.

כאשר בוחנים כל אחד מהפטישים הללו, חשוב לזכור את החשיבות של להיות בטוחים ולקחת הסכמה בחשבון. חשוב גם לוודא ששני בני הזוג מרגישים בנוח עם הפעילויות שהם עוסקים בהן. נקיטת אמצעי זהירות אלה יכולה להבטיח שכל מי שמעורב בפעילות הפטיש הוא גם בטוח וגם בטוח.

בלוג סקס thatgirlwithherblog - מאמרים נוספים

זנות

פסטיבל הסרטים Three Rivers זנות - פסטיבל הסרטים Three Rivers

אם אתה חובב קולנוע, אז לא תרצה לפספס את פסטיבל הסרטים Three Rivers בפיטסבורג, פנסילבניה. אירוע שנתי זה מתקיים במשך שבועיים בנובמבר ומציג את מיטב הסרטים העלילתיים, הסרטים התיעודיים והסרטים הקצרים מכל רחבי העולם. הפסטיבל נערך מידי שנה בקיץ, והפסטיבל הבא יערך בחודש יולי 2024.…

זנות

הפלות : נושא במחלוקת זנות - הפלות : נושא במחלוקת

הפלות הן אחד הנושאים השנויים ביותר במחלוקת בארה"ב כיום, כאשר שני הצדדים של הוויכוח טוענים שהם נמצאים במקום גבוה מבחינה מוסרית. מצד אחד, יש מי שמתנגד נחרצות להפלות ומאמין שיש להוציא הפלות מחוץ לחוק. מן העבר השני של המתרס, יש המאמינים כי לנשים צריכה להיות…

זנות

5 תכונות שמרשימות אישה זנות - 5 תכונות שמרשימות אישה

אם אתם כמו רוב הגברים, בטח שמעתם הרבה עצות איך להרשים נשים. החל משכלול כישורי השיחה שלך, ועד לבישת הבגדים הנכונים ושיער מסוגנן, נראה שלא חסרות הצעות בכל הנוגע ליצירת רושם מושלם. אבל האם אלה באמת הכישורים שנשים מחפשות בגבר? האמת היא שנשים מחפשות מגוון…