10 תנוחות סקס הרפתקניות שאתה צריך לנסות

סיפורי סקס
587 מילים

10 תנוחות סקס הרפתקניות שאתה צריך לנסות

סיפורי סקס - 10 תנוחות סקס הרפתקניות שאתה צריך לנסות

הרעיון לנסות משהו שונה בחדר השינה יכול להיות מאיים ומורט עצבים. אבל, אם אתם מחפשים את החוויה האינטימית האולטימטיבית עם בן / בת הזוג שלכם, חקירת תנוחות מין שונות יכולה לעזור לכם להשיג זאת. החל מתנוחות הדורשות מעט מאמץ נוסף ועד לטכניקות מתקדמות יותר, יש שפע של תנוחות לבחירה. הנה עשר תנוחות סקס הרפתקניות שאתה צריך לנסות!

1. פריחת הלוטוס: תנוחה זו היא דרך מעמיקה ואינטימית עבורך ועבור בן זוגך להתחבר. עבור מהלך זה, שני בני הזוג יצטרכו להיות גמישים במידת מה. בן הזוג המקבל צריך לשבת ברגליים משוכלות עם בן זוגו בין רגליו, ולכרוך את זרועותיו סביב בן זוגו. השותף המקבל יכול גם להישען לאחור כדי לקבל תמיכה רבה יותר וזווית טובה יותר.

2. קאוגירל הפוכה: הטוויסט הזה על קאוגירל מאפשר לבן הזוג שלך לתפוס את מושב הנהג ולשלוט בקצב. בן הזוג המקבל יכול לשבת כשגבו מופנה לבן זוגו. בזמן שהם רוכבים על בן הזוג שלך, הם יכולים להישען לאחור כדי לקבל תמיכה נוספת ולהושיט יד מאחור כדי ללטף את החזה והכתפיים של בן זוגם.

3. הקשת: תנוחת מין זו תוכננה מתוך מחשבה על חדירה עמוקה. בן הזוג המקבל צריך לשכב שטוח על הבטן ולקשת את גבו בזמן שבן הזוג כורע מאחוריו בין רגליו. תנוחה זו מעניקה לבן הזוג השני גישה קלה להגיע ולעורר את נקודות ההנאה של שני בני הזוג.

4. נדנוד בשתי אצבעות: זוהי אחת הטכניקות המתקדמות יותר של תנוחות מין. על בן הזוג המקבל לשכב על גבו ולכרוך את רגליו סביב בן הזוג הנותן. לאחר מכן, בן הזוג הנותן יכול להחדיר שתי אצבעות לנרתיק של בן הזוג המקבל ולבצע תנועה מעגלית ומתנדנדת. תנועת "בוא ככה" מעוררת זו יכולה לשנות את כללי המשחק בחדר השינה.

5. הסדן: זהו ספין על העמדה המיסיונרית, אבל השותף העליון עושה את העבודה בזה. בן הזוג המקבל שוכב על גבו בעוד בן הזוג השני כורע ברך בתנוחת כריעה למחצה. תנוחה זו מעניקה שליטה רבה יותר לשותף העליון תוך מתן גירוי נוסף לשותף המקבל.

6. עמידה 69: זוהי וריאציה של עמדת 69 הקלאסית. בן הזוג הנותן שוכב על גבו בעוד בן הזוג השני עומד מעליו בתנוחת כריעה. שני בני הזוג צריכים להיות עם הפנים לאותו כיוון, כאשר ראשו וכתפיו של השותף המקבל על אלה של בן הזוג הנותן.

7. להציע ולקחת: זוהי גרסה מתונה יותר של מין אנאלי. בן הזוג הנותן צריך לשכב על גבו והשותף המקבל צריך לכרוע מעליו בתנוחת כריעה. לאחר מכן, בן הזוג המקבל צריך להיכנס באיטיות אצבע אחת פנימה והחוצה מפי הטבעת של בן זוגו, תוך שימוש ביד השנייה על איבר המין של בן זוגו. תנוחה זו מיועדת להנאה הדדית ויכולה להיות חוויה נהדרת לשני בני הזוג.

אתר מומלץ https://banot-hamot.co.il/
8. העכביש: תנוחה זו יכולה להיות לא נוחה בשל מידת הגמישות שהיא דורשת. אחד מבני הזוג צריך לשכב שטוח על הגב ובן הזוג השני צריך למקם את עצמו בזווית של 90 מעלות, כשהוא מניח את ברכיו וזרועותיו התחתונות על רגליו הכפופות של בן זוגו. זוהי תנוחה מצוינת לגירוי נקודת הג'י.

9. האוכף: זוהי תנוחה נהדרת לסקס איטי וחושני. בן הזוג המקבל צריך לשבת באמצע המיטה ובן הזוג השני צריך לכרוע בין רגליו, למתוח אותם בתנוחת ישיבה. לבן הזוג הנותן יש גישה קלה לחלקים הרגישים של בן הזוג המקבל לצורך ליטוף וגירוי.

10. היאב-יאם: זוהי תנוחת מין טנטרית ידועה. בן הזוג המקבל צריך לשבת בתנוחת רגליים משוכלות כשגבו מופנה לחזהו של בן הזוג השני. לאחר מכן על בן הזוג הנותן לשבת בין רגליו של בן זוגו באותה תנוחה, ולמתוח את זרועותיו לכל צד. תנוחה זו היא אינטימית ביותר ושני בני הזוג צריכים לסנכרן את נשימתם במהלך המעשה.

התנסות בתנוחות מין חדשות והרפתקניות יכולה לקחת את המין לשלב הבא. עם קצת תרגול ונוחות, תנוחות אלה יכולות להעניק לשני בני הזוג חוויה בלתי נשכחת של חדר השינה.

בלוג סקס thatgirlwithherblog - מאמרים נוספים

סיפורי סקס

הפופולריות הגוברת של בלוגים ארוטיים והשפעתם על החברה סיפורי סקס - הפופולריות הגוברת של בלוגים ארוטיים והשפעתם על החברה

בעידן הדיגיטלי של היום, אין זה מפתיע שהאינטרנט הפך למרכז לכל סוגי התכנים, כולל בלוגים ארוטיים. בלחיצת כפתור, הקוראים יכולים לגשת למגוון רחב של תוכן ארוטי, החל מסיפורים קצרים מהבילים ועד תמונות וסרטונים בוטים. עם זאת, עלייתם של בלוגים אלה עוררה דיונים על השפעתם על…

סיפורי סקס

לחקור את העולם המסקרן של פטישי מין: מה הם ולמה לאנשים יש אותם סיפורי סקס - לחקור את העולם המסקרן של פטישי מין: מה הם ולמה לאנשים יש אותם

המין הוא חלק טבעי ובלתי נפרד מהקיום האנושי. הוא נחקר, נכתב ונחגג בצורות שונות לאורך ההיסטוריה. עם עליית האינטרנט והגישה הגוברת למידע, דיונים על מין ומיניות הפכו פתוחים ומגוונים יותר. תחום אחד שזכה להתעניינות וסקרנות מיוחדת הוא תחום פטישי המין. אתר מומלץ אבל מה הם…

סיפורי סקס

לחקור את עולמם של כוכבי פורנו: מבט מקיף על חייהם והקריירה של שחקני קולנוע מבוגרים סיפורי סקס - לחקור את עולמם של כוכבי פורנו: מבט מקיף על חייהם והקריירה של שחקני קולנוע מבוגרים

פורנוגרפיה הייתה נושא שנוי במחלוקת ולעתים קרובות טאבו לאורך ההיסטוריה. עם זאת, עם עליית האינטרנט והתקדמות הטכנולוגיה, תעשיית הסרטים למבוגרים הפכה לעסק עולמי של מיליארד דולר. ובחוד החנית של התעשייה הזו נמצאים כוכבי הפורנו, השחקנים והשחקניות שמפיחים חיים בפנטזיות על המסך. בעוד שעבודתם עשויה להיתקל…