סיפורי סקס
428 מילים

סיפורי סקס -

6 פטישים סקס נפוצים ואיך לדבר עם בן זוג עליהם
פטישים מיניים הם חלק טבעי ומרגש מחיי המין של אנשים רבים, ומאפשרים להם לחקור תחומי עניין וחוויות שאולי לא היו חוקרים אחרת. מלבוש בתחפושות ועד חקירת תרחישים של משחקי תפקידים, פטישים מיניים פותחים חוויות מיניות ייחודיות ומרגשות. בעוד שכל אחד שונה, הנה 6 מפטישי המין הנפוצים ביותר וכמה טיפים כיצד לדבר עם בן זוג עליהם.

שעבוד רך
שעבוד רך הוא אחד מפטישי המין הפופולריים ביותר, וכולל שימוש במגוון כלים כגון כיסויי עיניים, חבל, צעיפים ואזיקים כדי לחקור שליטה קלה וכניעה. שעבוד רך יכול להיות דרך נהדרת להכיר לבן הזוג את תענוגות השליטה והכניעה באור, ולחקור מה עושה או לא מרגיש טוב לשניכם. ודא שכל הכלים שבהם אתה משתמש נוחים ומתאימים לפעילויות שאתה משחק איתן.

משחק תפקידים
משחק תפקידים הוא דרך מרגשת לחקור דינמיקת כוח בכל מערכת יחסים, החל מדינמיקה של מורה / תלמיד ועד דינמיקה של הורה/ילד וכל מה שביניהם. תלבושות ואביזרים יכולים להיות פשוטים או מסובכים ככל שתרצו. דברו עם בני הזוג שלכם על תחומי העניין והגבולות שלהם ונסו לחשוב על סצנה או דיאלוג שמתאימים לשניכם.

מציצנות/אקסהיביציוניזם
מציצנות ואקסהיביציוניזם יכולים להיות דרך מרגשת לחקור ולהתפנק בהנאה של צפייה או צפייה באדם אחר. עבור מציצנות, ייתכן שתרצה לבחור סביבה שבה אחרים יכולים להתבונן מבלי להפריע. עבור אקסהיביציוניזם, אתה יכול לדבר עם השותף שלך ולהחליט על מקום שבו אתה יכול להיראות מבלי לדאוג להיתפס.
צפה בדירות דיסקרטיות בצפון

משחק אוכל
משחק אוכל הוא פטיש פופולרי הכולל שימוש בפריטי מזון במהלך פעילויות מיניות כגון ציור גוף וליקוק. משחקי אוכל יכולים להיות דרך נהדרת לחקור שליטה קלה וכניעה, ולחקור מה מרגיש טוב או לא מרגיש טוב לשניכם. ודא שכל הכלים שבהם אתה משתמש נוחים ומתאימים לפעילויות שאתה משחק איתן.

גאגים כדוריים
גאגים כדוריים הם כלים המשמשים כדי למנוע מהלובש לדבר ויכולים להיות דרך מצוינת לחקור דינמיקת כוח במצב BDSM. בעוד שחלק מהאנשים עשויים להיבהל מהרעיון של גאג כדור, חשוב לזכור שזו גם דרך אינטימית לחקור אמון ותקשורת עם בן הזוג שלך. הקפד לדבר עם השותף שלך מראש על כל חששות בטיחות שיש להם.

פיסטינג
פיסטינג הוא פעילות מינית הכוללת החדרת האגרוף כולו, או אצבעות מרובות, לתוך הנרתיק או פי הטבעת. למרות שזה יכול להיראות מאיים, פיסטינג יכול להיות חוויה מהנה ואינטימית להפליא כאשר נעשה בבטחה. הקפידו לדבר עם בן הזוג שלכם מראש על הגבולות שלו ועל חששות הבטיחות שלו. השתמשו בהרבה חומר סיכה כדי לוודא שהחוויה נוחה לשניכם.

כאשר מדברים על חקירת פטישים מיניים עם השותף שלך, תקשורת היא המפתח. הקפידו לדבר בפתיחות ובכנות אחד עם השני על מה שמעניין אתכם ואילו גבולות יש לכל אחד מכם. הקשבה אחד לשני והבנה מה כל אחד מכם רוצה יעזור להבטיח שהחוויה תהיה בטוחה ומהנה עבור שניכם.

בלוג סקס thatgirlwithherblog - מאמרים נוספים

סיפורי סקס

הפופולריות הגוברת של בלוגים ארוטיים והשפעתם על החברה סיפורי סקס - הפופולריות הגוברת של בלוגים ארוטיים והשפעתם על החברה

בעידן הדיגיטלי של היום, אין זה מפתיע שהאינטרנט הפך למרכז לכל סוגי התכנים, כולל בלוגים ארוטיים. בלחיצת כפתור, הקוראים יכולים לגשת למגוון רחב של תוכן ארוטי, החל מסיפורים קצרים מהבילים ועד תמונות וסרטונים בוטים. עם זאת, עלייתם של בלוגים אלה עוררה דיונים על השפעתם על…

סיפורי סקס

לחקור את העולם המסקרן של פטישי מין: מה הם ולמה לאנשים יש אותם סיפורי סקס - לחקור את העולם המסקרן של פטישי מין: מה הם ולמה לאנשים יש אותם

המין הוא חלק טבעי ובלתי נפרד מהקיום האנושי. הוא נחקר, נכתב ונחגג בצורות שונות לאורך ההיסטוריה. עם עליית האינטרנט והגישה הגוברת למידע, דיונים על מין ומיניות הפכו פתוחים ומגוונים יותר. תחום אחד שזכה להתעניינות וסקרנות מיוחדת הוא תחום פטישי המין. אתר מומלץ אבל מה הם…

סיפורי סקס

לחקור את עולמם של כוכבי פורנו: מבט מקיף על חייהם והקריירה של שחקני קולנוע מבוגרים סיפורי סקס - לחקור את עולמם של כוכבי פורנו: מבט מקיף על חייהם והקריירה של שחקני קולנוע מבוגרים

פורנוגרפיה הייתה נושא שנוי במחלוקת ולעתים קרובות טאבו לאורך ההיסטוריה. עם זאת, עם עליית האינטרנט והתקדמות הטכנולוגיה, תעשיית הסרטים למבוגרים הפכה לעסק עולמי של מיליארד דולר. ובחוד החנית של התעשייה הזו נמצאים כוכבי הפורנו, השחקנים והשחקניות שמפיחים חיים בפנטזיות על המסך. בעוד שעבודתם עשויה להיתקל…