7 דרכים שבהן אוננות יכולה לשפר את חייך

זנות
302 מילים

7 דרכים שבהן אוננות יכולה לשפר את חייך

זנות - 7 דרכים שבהן אוננות יכולה לשפר את חייך

אוננות יכולה להיות נושא לא פופולרי לדון בו, אבל זו צורה טבעית של טיפוח עצמי שאנשים רבים נהנים ממנה. בין אם זה בלילה לפני השינה, או בבוקר יום ראשון עצל, ישנם יתרונות פוטנציאליים שונים לאוננות שיכולים להפוך פעילות שגרתית אחרת למשפרת חיים. הנה 7 דרכים שבהן אוננות יכולה לשפר את חייך:

1. ביצועים מיניים משופרים

אוננות יכולה לעזור לך להתאמן כדי להשתפר במיטה. מחקרים הוכיחו כי גירוי מיני והנאה עצמית יכולים להגביר את סובלנותו של אדם לפיקוד ותחושה. זה יכול להוביל לחוויה מינית עשירה ומהנה יותר עבור שני הצדדים.

2. ירידה במתח

מחקרים מראים כי אוננות יכולה להיות קשורה לשחרור רגשי המסייע בהפגת מתח וחרדה. ככל שהנפש והגוף נרגעים, מצב הרוח וחיי היומיום שלך יכולים להשתפר מאוד.

3. בריאות גופנית משופרת

אוננות יכולה להפחית מתח פיזי, לחזק את המערכת החיסונית שלך, לספק דפוסי שינה בריאים, ואפילו לעזור להגביר את השליטה בשרירים. כל היתרונות הפיזיים הללו מאפשרים לחיות חיים בריאים ומסופקים יותר.
אתר מומלץ

4. בריאות נפשית משופרת

היתרונות הנפשיים של אוננות יכולים לכלול ביטחון עצמי מוגבר והערכה עצמית, דימוי גוף חיובי יותר, אפילו מערכת יחסים משופרת עם עצמך.

5. יצירתיות מוגברת

מחקרים שונים מצאו קשר בין גירוי מיני לפתרון בעיות יצירתי. בספרו The Puzzle Instinct טען מדען הקוגניציה דניאל ברלין כי ריגוש מיני באברי המין יכול לסייע בתהליך מציאת פתרונות יצירתיים.

6. שיפור הביטחון

אוננות עוזרת לאנשים רבים להשיג הבנה טובה יותר של גופם, ומאפשרת להם לחקור ולהרגיש יותר בנוח באקט המיני. עם ערעור משופר ונוחות משופרת בעור שלהם, אנשים רבים רוכשים ביטחון עצמי משיטות אוננות רגילות.

7. מצבי רוח מאושרים יותר

מחקרים הראו כי אוננות מעלה את רמות הסרוטונין, הורמון "ההרגשה הטובה". זה בתמורה משחרר דופמין, אשר יכול לגרום לתחושת אושר משופרת ומתמשכת.

אוננות היא פעילות בריאה ומהנה שאנשים רבים נהנים ממנה. היתרונות הפוטנציאליים נעים בין שיפור הבריאות הנפשית והפיזית ליצירתיות מוגברת ואושר. בין אם זה צפוי או לא, אוננות בהחלט יכולה להיות פעילות משפרת חיים.

בלוג סקס thatgirlwithherblog - מאמרים נוספים

זנות

פסטיבל הסרטים Three Rivers זנות - פסטיבל הסרטים Three Rivers

אם אתה חובב קולנוע, אז לא תרצה לפספס את פסטיבל הסרטים Three Rivers בפיטסבורג, פנסילבניה. אירוע שנתי זה מתקיים במשך שבועיים בנובמבר ומציג את מיטב הסרטים העלילתיים, הסרטים התיעודיים והסרטים הקצרים מכל רחבי העולם. הפסטיבל נערך מידי שנה בקיץ, והפסטיבל הבא יערך בחודש יולי 2024.…

זנות

הפלות : נושא במחלוקת זנות - הפלות : נושא במחלוקת

הפלות הן אחד הנושאים השנויים ביותר במחלוקת בארה"ב כיום, כאשר שני הצדדים של הוויכוח טוענים שהם נמצאים במקום גבוה מבחינה מוסרית. מצד אחד, יש מי שמתנגד נחרצות להפלות ומאמין שיש להוציא הפלות מחוץ לחוק. מן העבר השני של המתרס, יש המאמינים כי לנשים צריכה להיות…

זנות

5 תכונות שמרשימות אישה זנות - 5 תכונות שמרשימות אישה

אם אתם כמו רוב הגברים, בטח שמעתם הרבה עצות איך להרשים נשים. החל משכלול כישורי השיחה שלך, ועד לבישת הבגדים הנכונים ושיער מסוגנן, נראה שלא חסרות הצעות בכל הנוגע ליצירת רושם מושלם. אבל האם אלה באמת הכישורים שנשים מחפשות בגבר? האמת היא שנשים מחפשות מגוון…