7 פטישי מין נפוצים שכדאי להכיר

סיפורי סקס
472 מילים

7 פטישי מין נפוצים שכדאי להכיר

סיפורי סקס - 7 פטישי מין נפוצים שכדאי להכיר

כשזה מגיע לסקס, לא כולם בקטע של אותם דברים. פטישים הם דרך אחת שאנשים חוקרים ומבטאים את המיניות שלהם, ואם בן הזוג שלך חולק עניין בקינק או מומחיות מסוימת, זו יכולה להיות דרך נהדרת לתבל את חיי המין שלך. אז מהם פטישי המין הנפוצים ביותר? הרכבנו רשימה של השבעה שכדאי שתדעו עליהם.

1. מציצנות ואקסהיביציוניזם

מציצנות ואקסהיביציוניזם הם שני צדדים של אותו מטבע. מציצנות היא כאשר מישהו שואב סיפוק מיני מהתבוננות בפעילות מינית או בעירום מרחוק, בעוד אקסהיביציוניזם הוא פעולה של הצגה או חשיפה עצמית בפני צופה בלתי נראה על מנת להשיג סיפוק מיני. בעוד אנשים מסוימים עשויים למצוא סטיות אלה לא נוח, הם יכולים להיות דרך מצוינת להוסיף תבלין למערכת יחסים.

2. סאדו מאזו

BDSM מייצג שעבוד, משמעת, סדיזם ומזוכיזם. זהו מונח גג לכל מיני פרקטיקות מיניות קינקיות הכוללות משחקי תפקידים, דומיננטיות וכניעה, ומעצורים פיזיים. אנשים שמתרגלים BDSM לעתים קרובות יוצרים חוזה כדי לתאר את הציפיות של שני בני הזוג מהסצנה, אשר יכול להיות כל דבר, החל ממכות קלות ועד פעילויות "קיצוניות" יותר. חשוב לציין כי המשתתפים חייבים לנקוט באמצעי זהירות כדי להבטיח שכל הצדדים מכובדים ובטוחים.

3. סטיות

סטיות מוגדרות באופן רחב ככל פעילות מינית מחוץ לתחום המין "וניל", אך באופן ספציפי יותר, הן מגוון פעילויות הכוללות שימוש באיפוק, כוח, השפלה ושליטה במהלך יחסי מין. פעילויות אלה יכולות לכלול מכות, שעבוד, גילוח, חוקנים ועוד. בעוד אנשים מסוימים עשויים למצוא פעילויות אלה קיצוניות מדי, הם יכולים להיות דרך מצוינת לחקור את הגבולות שלך ולהרחיב את הרפרטואר המיני שלך.

4. קרוס דרסינג

קרוס דרסינג היא פעולה של לבישת בגדים הקשורים בדרך כלל למין השני כדי להשיג מראה או אסתטיקה מסוימים. פטיש זה יכול לכלול כל דבר, החל פשוט ללבוש בגדים מסוימים כדי טרנספורמציה מפורטת יותר. זו יכולה להיות דרך נהדרת לחקור תפקידים מגדריים בחדר השינה ויכולה לספק לשני בני הזוג חוויה מעצימה ומחזקת ביטחון.

5. משחק אוכל

משחק מזון הוא השימוש במזון כדי לשפר או כמרכיב למין. זה יכול לכלול כל דבר, החל מציור גוף חושני ועד ליקוק סירופ שוקולד מגופו של בן הזוג. משחק אוכל הוא דרך נהדרת לחקור מרקמים וטעמים חדשים במהלך סקס, והוא יכול להיות דרך נהדרת לתבל דברים. רק הקפידו לתרגל בטיחות בעת שימוש במזונות מסוימים, כגון סוכר או קצפת.

6. חפצי פטיש
פורטל מומלץ true-babes.com

חפצי פטיש מתייחסים לכל סוג של אובייקט שניתן להשתמש בו כדי לסייע בהשגת סיפוק מיני. זה יכול לכלול דורבן, אזיקים, שוטים, סיכה וצעצועי מין. שימוש בחפצי פטיש יכול להיות דרך מצוינת לחקור סוגים שונים של מגע ותחושה, כמו גם להכניס דינמיקת כוח לחדר השינה.

7. משחק גיל

משחק גיל הוא אחד הפטישים המיניים היותר "קינקיים" וכולל משחק תפקידים המבוסס על דינמיקת כוח בין מבוגרים לילדים. זה יכול לכלול משמעת מילולית או פיזית והשפלה, או פשוט להתכרבל בחיתולים. משחק גיל צריך להיות מתורגל רק בין מבוגרים בהסכמה שדנו בגבולות ההדדיים שלהם מראש.

בסך הכל, יש הרבה דרכים שונות לחוות וליהנות הנאה מינית, אז אל תפחד לחקור סטיות שלך פטיש. כל עוד אתה נשאר מכבד ומתרגל מין בטוח, אתה יכול ליהנות!

בלוג סקס thatgirlwithherblog - מאמרים נוספים

סיפורי סקס

הפופולריות הגוברת של בלוגים ארוטיים והשפעתם על החברה סיפורי סקס - הפופולריות הגוברת של בלוגים ארוטיים והשפעתם על החברה

בעידן הדיגיטלי של היום, אין זה מפתיע שהאינטרנט הפך למרכז לכל סוגי התכנים, כולל בלוגים ארוטיים. בלחיצת כפתור, הקוראים יכולים לגשת למגוון רחב של תוכן ארוטי, החל מסיפורים קצרים מהבילים ועד תמונות וסרטונים בוטים. עם זאת, עלייתם של בלוגים אלה עוררה דיונים על השפעתם על…

סיפורי סקס

לחקור את העולם המסקרן של פטישי מין: מה הם ולמה לאנשים יש אותם סיפורי סקס - לחקור את העולם המסקרן של פטישי מין: מה הם ולמה לאנשים יש אותם

המין הוא חלק טבעי ובלתי נפרד מהקיום האנושי. הוא נחקר, נכתב ונחגג בצורות שונות לאורך ההיסטוריה. עם עליית האינטרנט והגישה הגוברת למידע, דיונים על מין ומיניות הפכו פתוחים ומגוונים יותר. תחום אחד שזכה להתעניינות וסקרנות מיוחדת הוא תחום פטישי המין. אתר מומלץ אבל מה הם…

סיפורי סקס

לחקור את עולמם של כוכבי פורנו: מבט מקיף על חייהם והקריירה של שחקני קולנוע מבוגרים סיפורי סקס - לחקור את עולמם של כוכבי פורנו: מבט מקיף על חייהם והקריירה של שחקני קולנוע מבוגרים

פורנוגרפיה הייתה נושא שנוי במחלוקת ולעתים קרובות טאבו לאורך ההיסטוריה. עם זאת, עם עליית האינטרנט והתקדמות הטכנולוגיה, תעשיית הסרטים למבוגרים הפכה לעסק עולמי של מיליארד דולר. ובחוד החנית של התעשייה הזו נמצאים כוכבי הפורנו, השחקנים והשחקניות שמפיחים חיים בפנטזיות על המסך. בעוד שעבודתם עשויה להיתקל…