אוננות: הכלי החיוני לעינוג עצמי

סיפורי סקס
355 מילים

אוננות: הכלי החיוני לעינוג עצמי

סיפורי סקס - אוננות: הכלי החיוני לעינוג עצמי

אוננות היא פעולה של גירוי איברי המין של עצמך להנאה מינית, בדרך כלל עד כדי אורגזמה. אוננות מקובלת באופן נרחב כתרגול בריא ונורמלי עבור גברים ונשים כאחד, והיא חלק מרכזי בחקירה עצמית והבנה של הרצונות וההעדפות המיניות של האדם.

מנקודת מבט ביולוגית, אוננות היא חלק טבעי והכרחי מחיי האדם. זה עוזר למנוע את התרחשותם של הריונות לא רצויים ומחלות המועברות במגע מיני, והוא יכול גם לעזור להפחית את רמות הלחץ ולהגדיל את שביעות הרצון המינית הכוללת. יתר על כן, אוננות נקשרה לשיפור הבריאות הנפשית, הערכה עצמית מוגברת ומערכות יחסים משופרות.

אוננות היא פעילות מינית חשובה הן מחוץ למערכת יחסים מינית והן בתוכה. על ידי חקירת גופו של האדם, אדם יכול להשיג הבנה טובה יותר של התשוקות והצרכים המיניים שלו. יתר על כן, הנאה עצמית יכולה להיות דרך מצוינת לבנות ולאמן שרירים חיוניים לבריאות הגופנית הכללית, כולל שרירי רצפת האגן. עם תוספת של צעצועי מין, כגון ויברטורים או דילדואים, אוננות יכולה להפוך לחוויה פרודוקטיבית ומספקת עוד יותר.

עבור מי שחי במערכת יחסים מינית, אוננות הדדית היא חלק בלתי נפרד מגילוי ההעדפות והפנטזיות האישיות של בן הזוג, ויכולה להועיל בהגברת הקשר בין בני הזוג. אוננות הדדית עשויה גם להציע לבני זוג הזדמנות לחקור תנוחות וסגנונות מגע שונים, ובכך לגרום להנאה הדדית מוגברת.

חשוב שאנשים יהיו מודעים לעובדה כי מיתוסים נפוצים רבים על אוננות הם פשוט מופרכים. לדוגמה, אוננות לא תגרום לאדם לפתח הפרעות פיזיות או להוביל להתמכרות. יתר על כן, אוננות אינה בלתי מוסרית, ובשום אופן אינה מפחיתה את הכבוד העצמי או הערך העצמי של הפרט.

לסיכום, אוננות ממלאת תפקיד חיוני בבריאותו הגופנית והנפשית של האדם, ולימוד אוננות יכול להועיל בחיזוק ההבנה של ההנאה מהנאה עצמית. כתוצאה מכך, אוננות יש לחקור עוד יותר demystified על מנת שאנשים יכירו את היתרונות הבריאותיים משא ומתן שניתן להשיג באמצעות תרגול של עינוג עצמי.

שאלות נפוצות

ש: האם זה רע לאונן לעתים קרובות מדי?
ת: לא, אין ראיות המצביעות על כך שאונן לעתים קרובות מדי מזיק לאדם. עם זאת, אדם צריך להיות מודע לכל אי נוחות פיזית שעלולה להתרחש עקב גירוי יתר.

ש: כיצד אוננות יכולה להועיל לבריאות הפיזית?
ת: אוננות יכולה להועיל לבריאות הגופנית באמצעות חיזוק שרירי רצפת האגן, כמו גם לעזור לאנשים להבין טוב יותר את גופם ואת יכולותיו. זה יכול להוביל לשיפור בבריאות הגופנית הכללית.

בלוג סקס thatgirlwithherblog - מאמרים נוספים

סיפורי סקס

לחקור את עולם מועדוני החשפנות: מעבר לזוהר ולזוהר סיפורי סקס - לחקור את עולם מועדוני החשפנות: מעבר לזוהר ולזוהר

כששומעים את המילים "מועדון חשפנות", המחשבות הראשונות שעולות בראש קשורות לעתים קרובות לנשים לבושות בקפידה המתרוצצות על מוטות בחדרים אפלוליים. אבל מועדוני חשפנות הם הרבה יותר מסתם מפעלים לבידור למבוגרים - הם תעשייה משגשגת שקיימת כבר עשרות שנים, עם היסטוריה עשירה ותרבות מורכבת. בפוסט בבלוג…

סיפורי סקס

סווינגרס: לחקור את העולם המרתק של מערכות יחסים פתוחות סיפורי סקס - סווינגרס: לחקור את העולם המרתק של מערכות יחסים פתוחות

כשמדובר במיניות האדם, יש מגוון רחב של התנהגויות ופרקטיקות שהיו קיימות לאורך השנים. התנהגות אחת כזו שצוברת פופולריות בשנים האחרונות היא סווינגינג, המכונה גם "אורח חיים" או "מערכת יחסים פתוחה". סווינגינג כולל זוגות העוסקים בפעילות מינית עם זוגות אחרים או רווקים מחוץ למערכת היחסים המחויבת…

סיפורי סקס

נערות ליווי: לחקור את עולמם של נערות ליווי מקצועיים סיפורי סקס - נערות ליווי: לחקור את עולמם של נערות ליווי מקצועיים

המונח "נערות ליווי" מזכיר לעתים קרובות סטריאוטיפ של נשים העוסקות בפעילות מפוקפקת ובלתי חוקית. עם זאת, האמת מאחורי מקצוע זה רחוקה מן התפיסות המוטעות הנפוצות. נערות ליווי הן נשים מיומנות ומועצמות שבוחרות להציע את זמנן וחברתן כשירות. הם מספקים מגוון שירותים, החל מדייטים רומנטיים ועד…