"האמת על זקפה: למה זה לא באמת על סקס"

סיפורי סקס
319 מילים

"האמת על זקפה: למה זה לא באמת על סקס"

סיפורי סקס - "האמת על זקפה: למה זה לא באמת על סקס"

האם אי פעם התעוררת והיית די נבוך מזה? אנשים רבים חווים זאת, ולכן חשוב להבין כיצד זה משתלב בחיי מין בריאים. זקפות, בניגוד לאמונה הרווחת, אינן משמשות רק למטרות מיניות. מדובר ביותר מסתם יחסי מין.

השם המדעי לזקפה הוא tumescence, והיא נובעת מכך שדם זורם אל הפין וגורם לו להתארס. זהו שורש האספקה שלה, אבל השימוש בה חורג מעבר לחיובי מיני בלבד. זקפות הן תגובה טבעית לחלוטין והן מופעלות על ידי אירועים רבים – לא רק פעילות מינית. זה יכול להיגרם על ידי מתח, מגע פיזי מענג – אפילו רק לחשוב על משהו מעורר.

במקרים מסוימים, זקפות יכולות להתרחש אפילו בזמנים לא מתאימים – כמו במהלך השיעור או במקום עם קהל גדול. זה יכול להיתפס כמביך, אבל זה ממש לא משהו שצריך לדאוג לגביו. אלה מה שנקרא "זקפות לא רצוניות" הן חלק מהדרך של הגוף שלך לוודא שאתה נשאר מודע לכל עניין מיני פוטנציאלי שהוא מוצא.

חשוב להבין שזקפות הן לא משהו שצריך להתבייש בו. יש להם מקום בחיי מין בריאים והם יכולים להיות דרך מצוינת להתעורר ואולי להתחיל לחקור את מעמקי המיניות שלך.

זקפות (או היעדרן) יכולות ליצור לולאת משוב שלילית, שבה אתה לא מקבל אותן כי אתה לחוץ לגבי למה אין לך אותן. זה יכול להזיק להערכה העצמית של האדם, ולכן זה המפתח להבין את ההשפעות של מתח וחרדה על הזקפה וכיצד להתמודד עם זה.
www.sexhax.com

בנוסף, זקפות אינן תמיד אינדיקציה לעוררות. לאחר זקפה לא אומר באופן אוטומטי כי אדם מעוניין לקיים יחסי מין. זה יכול גם פשוט אומר כי אדם נוח ונינוח. בסופו של דבר, חשוב מאוד לזכור כי זקפות אינן קשורות אך ורק למין – הן נוגעות לבריאות ולרווחה.

להיות פתוח וכנה לגבי הזקפה שלנו, מה משמעותן וכיצד הן מתבטאות הוא המפתח ליצירת מערכת יחסים חיובית איתן. כאשר אנו יכולים להבין את גופנו טוב יותר, אנו יכולים לקבל החלטות טובות יותר וליצור מערכת יחסים בריאה יותר עם האני המיני שלנו. זה לא משנה אם אתה סטרייט, הומו, בי, אס או טרנס – ידיעת האמת על זקפה היא חיונית.

בלוג סקס thatgirlwithherblog - מאמרים נוספים

סיפורי סקס

לחקור את עולם מועדוני החשפנות: מעבר לזוהר ולזוהר סיפורי סקס - לחקור את עולם מועדוני החשפנות: מעבר לזוהר ולזוהר

כששומעים את המילים "מועדון חשפנות", המחשבות הראשונות שעולות בראש קשורות לעתים קרובות לנשים לבושות בקפידה המתרוצצות על מוטות בחדרים אפלוליים. אבל מועדוני חשפנות הם הרבה יותר מסתם מפעלים לבידור למבוגרים - הם תעשייה משגשגת שקיימת כבר עשרות שנים, עם היסטוריה עשירה ותרבות מורכבת. בפוסט בבלוג…

סיפורי סקס

סווינגרס: לחקור את העולם המרתק של מערכות יחסים פתוחות סיפורי סקס - סווינגרס: לחקור את העולם המרתק של מערכות יחסים פתוחות

כשמדובר במיניות האדם, יש מגוון רחב של התנהגויות ופרקטיקות שהיו קיימות לאורך השנים. התנהגות אחת כזו שצוברת פופולריות בשנים האחרונות היא סווינגינג, המכונה גם "אורח חיים" או "מערכת יחסים פתוחה". סווינגינג כולל זוגות העוסקים בפעילות מינית עם זוגות אחרים או רווקים מחוץ למערכת היחסים המחויבת…

סיפורי סקס

נערות ליווי: לחקור את עולמם של נערות ליווי מקצועיים סיפורי סקס - נערות ליווי: לחקור את עולמם של נערות ליווי מקצועיים

המונח "נערות ליווי" מזכיר לעתים קרובות סטריאוטיפ של נשים העוסקות בפעילות מפוקפקת ובלתי חוקית. עם זאת, האמת מאחורי מקצוע זה רחוקה מן התפיסות המוטעות הנפוצות. נערות ליווי הן נשים מיומנות ומועצמות שבוחרות להציע את זמנן וחברתן כשירות. הם מספקים מגוון שירותים, החל מדייטים רומנטיים ועד…