מה שקרה שלוש דקות אחרי…

סיפורי סקס
300 מילים

מה שקרה שלוש דקות אחרי…

סיפורי סקס - מה שקרה שלוש דקות אחרי…

שלוש דקות אחרי שנכנסתי לדירתה, כבא דאגתי שהיא תהיה ערומה. היא צעדה לעבר המיטה ואני הייתי מהופנט מתנועת ישבנה בכל צעד. היא הביטה לאחור במבט שובבי וכאשר הגיעה למיטה רכנה קדימה והבליטה את ישבנה הסקסי.

היא הרימה אותו גבוה ונענעה אותו. אני התקרבתי והתחלתי ללטף אותו. ירקתי על כך ידי והכנסתי את ידי בין רגליה. הרטבתי מעט את ישבנה ומשכתי את ידי כלפי מעלה. הרגשתי את התחת החם שלה והרכות המושלמת של העור. התכופפתי והתחלתי לאכול לה את התחת, בעודי פותח אותו בכפות ידי. והיא התנועעה קלות אחורה וקדימה, ונתנה לחוק של ישבנה לזוז כנגד לשוני. הזין שלי עמד ובלט החוצה מתוך התחתונים. הפשלתי את התחתונים למטה ונעמדתי בעודי מתחכך בישבנה.

אני לא אשכח את תחושת החמימות של הישבן כנגד הזין שלי. היא הפנתה מבט לאחור ואמרה ”אני רוצה למצוץ את הזין הגדול שלך“. משכתי אותה לרצפה ועליתי על המיטה. עמדתי על המיטה בשביל שתוכל למצוץ בקלות. היא הצמידה את השפתיים שלה והתחילה למצוץ את קצה הזין. כאשר בכל פעם הכניסה אותו יותר עמוק לפיה. אחזתי בשערה והכתבתי לה את הקצב, לאט ובטוח. והזקפה שלי רק הייתה יותר ויותר חזקה.

נהניתי מהתנוחה הזו, אהבתי לראות את החזה הגדול שלה מלמעלה. כבר התחלתי לדמיין איך אני רוצה לזיין אותה. אך עדיין לא רציתי שהמציצה הזו תיגמר. היה שקט מוחלט בדירה ויכולתי לשמוע את קולות המציצה המחרמנים.
הוצאתי את הזין מהפה שלה ואחזתי אותו בידי כאשר אני מכה בפניה עם הזין ונותן לה להרגיש את העצמה שלו. היא שיחקה בשדיה ונהנתה מתחושת הזין החם על הפנים.
זו לא הייתה הפעם הראשונה שאני מבלה בדירות דיסקרטיות בחיפה , אך כל פעם זה שונה ומיוחד. לא כל יום ניתן לבלות עם כאלו כוסיות חרמניות.

נשכבתי על המיטה והזמנתי אותה לשבת על הזין שלי. עדיין לא חדרתי פנימה, אלא רק נהניתי מהחיכוך. בשתי ידי הרגשתי את הציצי האלוהי שלה. משכתי אותה אליי והתחלתי למצוץ לה את הפטמות הזקורות.

בלוג סקס thatgirlwithherblog - מאמרים נוספים

סיפורי סקס

חשיבותם של קונדומים: מדריך מקיף למין בטוח ואחראי סיפורי סקס - חשיבותם של קונדומים: מדריך מקיף למין בטוח ואחראי

כשמדובר בקיום יחסי מין בטוחים ואחראיים, יש מוצר אחד שבולט מעל השאר – קונדומים. השקיות הדקות והמתוחות האלה קיימות כבר מאות שנים, עם עדויות לשימוש בהן עוד מתרבויות עתיקות. אבל בעולם המודרני של היום, קונדומים הם יותר מסתם אמצעי מניעה או אמצעי למניעת הריונות לא…

סיפורי סקס

לחקור שיאים חדשים של אינטימיות: מדריך לתנוחות מין סיפורי סקס - לחקור שיאים חדשים של אינטימיות: מדריך לתנוחות מין

תנוחות מין היו נושא של קסם ודיון במשך מאות שנים. מהקאמה סוטרה העתיקה ועד למגזינים מודרניים, אנשים תמיד הסתקרנו מהדרכים השונות לשפר את חוויותיהם המיניות. עם התפתחות הטכנולוגיה והגישה למידע, עולם המין עבר טרנספורמציה, והעניק לזוגות את החופש לחקור שיאים חדשים של אינטימיות. בפוסט בבלוג…

סיפורי סקס

נערות ליווי: הצצה לעולמן של בנות לוויה מקצועיות סיפורי סקס - נערות ליווי: הצצה לעולמן של בנות לוויה מקצועיות

בחברה של היום, הרעיון של שירותי ליווי היה אפוף מסתורין ותפיסה שגויה. לעתים קרובות קשורה לפעילות בלתי חוקית והתנהגות שערורייתית, העולם של נערות ליווי הוא לעתים קרובות לא מובן על ידי רבים. עם זאת, האמת היא שליווי הוא מקצוע לגיטימי, והנשים העוסקות בו הן אנשים…